Jeg har hermed udråbt mig selv som gud og hermed er mit ord lov...[/i]
credo ae86 er gud !
mine første handlinger som gud....
1.) - Kanonere et par af PF's forum-"parkerings"vagter til mine håndlangere og det gør jeg ved at ophøje ... HenrikGM og MortenVJ til orakler .. dvs. når jeg ikke gider at svare på jeres ulidelige klynken så er det deres pligt at hjælpe....
2.) - forlange at alle jer der skriver herinde slutter jeres indlæg med ... ae86 er gud .. eller ..aleh ae86 akhbar...(hvis man ikke kan stave til ae86 er gud)
3.) -Øl og Svinekød er jeres ven... Pyramiderne ville aldrig have været bygget hvis de ikke havde haft øl
-Hvis i bare tænker på at trodse min vilje vil min straf være uendelig stor og ulidelig og ret ubehagelig og meget irreterende og ikke rart, men hvis i opfylder mine krav vil 16432879243764425^1200 +3 super skønne jomfruer vente på jer i himmelen eller helvedet (hvor i end ønsker)
4.) .skal lige finde på et eller andet ... <- under construction ->
gå i fred og ae86 er gud
ps. må 10.000 myre med vikinghjelme, omviklet med pigtråd, kravle op ad din urinvej og må et æsel med sandpapir (korn 80 uden linolie), slikke dine kugler i 10.000 dage hvis du bare så meget som tvivler på at jeg er gud