Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 15 apr 2025, 06:18

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 104 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Næste
Forfatter besked
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: køge
til div hjemmesider

Dragracing.dk v formand Søren Madsen, har fået muntlig tilsagn fra Hvidovre Kommune og Politiet om at afvilke streetrace på Avedøre Holme, lørdag d. 24 maj 2008

Ingvar Bonke KOA og Søren Madsen er i gang med at udfærdige div ansøgninger, det bliver 1 afd af DASU streetrace cup 2008
Der er lagt op til Race for alle, der køres fra kl 14.00 og til ca 22.00, DASU har godkendt banen.

Der vil være begrænsning på 200 vogne. Gode tilskuerforhold på voldene ud mod vandet.

Mere herom senere

Ingvar Bonke

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
YEEEEEEEESSSSSS lovligt race i københavn, eller i alt fald tæt på... det dur.

Titel:
Mester Medlem

den anden dag var det tæt på.... øhh en jeg kender fik fisse....men pludselig var der en der greb mig....øhh ham jeg kender i skulderen, og sagde hvad er det du laver med min hund!
det lyder rigtig fint. men hvorfor reklamerer div. folk/foreninger mm for race der ikke er givet tilladelse til? er det seriøst? prøv at kig på kalender over race i dk i år, nogen der ved hvor mange af dem der egentlig bliver til noget? nogen der vil lave væddemål på om de alle bliver til noget?
MVH søren
ps dette indlæg er ikke rettet mod ideen om race i KØBENHAVN, slet ikke, det er mere den der selvforstærkende effekt, mht reklamer for noget, der ofte ikke er meget andet end en god ide!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
lqs skrev:
den anden dag var det tæt på.... øhh en jeg kender fik fisse....men pludselig var der en der greb mig....øhh ham jeg kender i skulderen, og sagde hvad er det du laver med min hund!
det lyder rigtig fint. men hvorfor reklamerer div. folk/foreninger mm for race der ikke er givet tilladelse til? er det seriøst? prøv at kig på kalender over race i dk i år, nogen der ved hvor mange af dem der egentlig bliver til noget? nogen der vil lave væddemål på om de alle bliver til noget?
MVH søren
ps dette indlæg er ikke rettet mod ideen om race i KØBENHAVN, slet ikke, det er mere den der selvforstærkende effekt, mht reklamer for noget, der ofte ikke er meget andet end en god ide!

HIJACK ON:

Kommer der noget Blackrace i år ??

HIJACK OFF...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Mester Medlem

pt er der INGEN der må køre på LINDTORP, heller ikke NDCD, der har reklameret for to løb der i flere måneder. MVH søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Ingvar Bonke er bla. manden bag køge ræset, så jeg er rimilig sikker på at det bliver til noget. Måske ikke lige den dato, men i år er sten sikkert...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Moderator

lqs skrev:
pt er der INGEN der må køre på LINDTORP, heller ikke NDCD, der har reklameret for to løb der i flere måneder. MVH søren

Hvilket jo så ikke adskiller dem fra en rigtig stor del af de øvrige arrangementer, der har det tilfælles at de ikke har tilladelserne... :coffee:

PT vælger BlackRace.DK at holde stien ren og ikke reklamere for noget der ikke foreligger alle tilladelser til endnu. Umuligt at sige noget om hvilke racedatoer vi får, sålænge vi nægter at stikke blår i øjnene på folk.

Der er iøvrigt ikke rigtigt nogen datoer tilbage med alle de race der er jublet op pt(ikke at det ville stoppe os!)....men lad os nu se om der virkeligt bliver race hver eneste weekend hele sommeren.... :coffee:

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

det bliver til nået det tør jeg væde min gamle hat på

så drop nu det der plader

så længe det er støttet af dasu kan de meget sjælent lade vær med og give tiladelsen da de ved hvad de laver

Titel:
Mester Medlem

ja... de ved hvad de laver... det er tydeligt at se på de fem? forsøg de har haft i KØGE!
fint du vil så vædde en hat,på køvenhavnerløbet, hvad vil du vædde på at de fire løb i serien ikke alle bliver til noget? MVH søren

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

4 forsøg i køge er jo gået over alt forventning vær gang at vejret har stoppet det kan ingen gøre nået ved

jeg ved godt det alle fåste løb i køge blev flyttet en månded frem ca begrund af en fejl fra politiets tilladelse

men det var også det fåste løb i dk på offenligvej med 2 biler side om side

og nu er afaringen jo der fra køge løbene

jeg kan kun sige nu at den 24 maj og den 28 Juni Køge ( det mig der stå for det ) bliver til nået det er helt sikkert
og om den
Lørdag den 16 august København ikke skulle blive til nået kan jeg ikke se så lad ogs nu se det tro det bliver til nået

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 104 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Næste

Alle tider er UTC + 1 time