Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 08:33

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
http://www.liveleak.com/view?i=24f_1202349325

Billede

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

årrhjaDa ?? tror han at han er udødelig fordi han kører i sådan en skovtraktor :roll:

håber ikke der er nogle der gentager det stunt på HC andersens :mrgreen:

BTW ravn hvem H er John McCain ?? kender kun John Mcclane :gnaek:

MVH Luske

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

luske skrev:
årrhjaDa ?? tror han at han er udødelig fordi han kører i sådan en skovtraktor :roll:

håber ikke der er nogle der gentager det stunt på HC andersens :mrgreen:

BTW ravn hvem H er John McCain ?? kender kun John Mcclane :gnaek:

MVH Luske

Det spurgte du ikke omBillede
Alle kender sku da krigshelten som forhåbentlig bliver USA's næste hersker... du er måske mere til Monica Levinsky's eks. kæreste's kone?

Ham du snakker om er en pusse nusse fiktiv person og ikke en ægte helt uden for lærredet, ikke som Darth Vader og John McCain ihvertfald...

Billede

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Var jeg den eneste som håbede at han ville blive jordet af et godstog :?:

Og nej Kommunisten Hitlary Clinton skal ikke være præsident.
Hun bør slå sig sammen med Helle Thorning og udgive en kogebog.
Kællinger hører ikke hjemme på topposter med så stort et ansvar.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 4600 Barbados
John McCain har sgu da helt væk. Manden er imod fri abort pga religion...
Ikke en særlig go ide når man ved hvor mange socialt belastede 14-15 årige der blir gravide i USA

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

tyson2 skrev:
Ikke en særlig go ide når man ved hvor mange socialt belastede 14-15 årige der blir gravide i USA

Hvor fik du den fra, er det noget du tror eller det noget du ved?

Prøv at læse lidt på det her...

John McCain, 71 år, Senator fra Illinois

www.johnmccain.com

Økonomi
Støtter vækstpakken. Ønsker øvrige skattelettelser for erhvervslivet. Vil gøre skattelettelser vedtaget under præsident Bush permanente, selv om han to gange har stemt imod dem. Han forsvarer det med, at de dengang ikke var suppleret med nedskæringer i det offentlige forbrug. Nedskæringer vil blive en central del af hans politik.

Irak
Hans kardinalpunkt. En af arkitekterne bag den militære optrapning og vil lade tropperne blive, indtil irakerne kan tage over – uanset tidshorisonten. Støttede krigen fra begyndelsen, men har hele tiden kritiseret »Rumsfeld-strategien« for at have for få tropper.

National sikkerhed
Vil styrke militæret og efterretningstjenesten og styrke den idémæssige kamp islamismen. Vil lukke Guantanamo, forbyde torturlignende afhøringsmetoder, give terrorfanger ret til at forsvare sig i en domstol og har kaldt aflytninger uden dommerkendelser »ulovlige«.

Afghanistan
Kræver flere europæiske tropper til landet og øget træning af afghansk militær. Er villig til at sende flere amerikanske soldater »om nødvendigt«.

Mellemøsten
Varm støtte til Israel. Har sagt, at der kun kan være en fredsproces, hvis palæstinenserne accepterer Israels eksistensret.

Iran
Har kaldt militær løsning en »sidste udvej«. Men har omvendt indikeret, at han er klar til at bombe. Støtter EUs forhandlinger om uranspørgsmålet og har ikke krævet, at USA genetablerer diplomatiske forbindelser til Iran.

Klima og energi
Har fremsat en plan for »cap og trade« og andre tiltag imod global opvarmning. Kræver mere miljørigtige biler. Ser kampen som global, men vil ikke underskrive en international traktat uden deltagelse af Kina og Indien.

Indvandring
Har været tilhænger af bred pakke mod illegal indvandring – med både mur og mulighed for statsborgerskab for dem, der allerede er i USA. Men accepterer, at muren skal bygges, før man tager stilling til spørgsmålet om statsborgerskab.

Sygesikring
Vil gennem skattelettelser give flere råd til at købe dækning.

Sociale emner
Tilhænger af abort og stamcelleforskning. Modstander af våbenkontrol, selv om våbenlobbyen ikke tror på det. Støttede i 2006 et forbud mod homoseksuelle ægteskaber i Arizona.

Billede

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Ravnen tror vist også på julemanden og Big Foot...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Ravnen skrev:
tyson2 skrev:

Det er ikke noget jeg har sat mig vildt ind i. Så det bare på tv2 at de lavede sådan en liste over hvad de forskellige kandidater holdning er på forskellige områder. Og der stod klart og tydeligt han var imod abort. Grunden til han var imod, havde noget og gøre med at han ville stille de mere konservative republikanere tilfreds fordi de syntes han var for liberal.
Men kan da tænkes at tv2 nyhederne tager ligeså meget fejl som tv2 vejret gør hver dag :D
Men i bund og grund syntes jeg ikke det er en go ide og vælge en 71 årig til leder af det mest magtfulde land i verden. Uanset hvilke holdninger han har.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Men lige for en god ordens skyld. SÅ er jeg pænt uenig med ham på stort set alle punkter du lister op der. Og dem jeg er enig med ham i tror jeg ikke selv han er vildt overbevist om.
Jeg er bare socialt anlagt og mener sgu et eller andet sted USA skal spænde hjelmen før de bekriger alle mulige lande under latterllige påskud når den eneste grund er de vil ha billig olie. De burde sgu bruge deres milliarder på at rydde op derhjemme, istedet for militærebesættelser i mellemøsten. Og det er så fucked up deres undskyldning med at det er en kamp mod terror. De tænder helt af over et par sølle tusind døde i 9/11. Og dræber det mangedobbelte i et land der intet har at gøre med angrebet.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Ravnen skrev:
tyson2 skrev:

Prøv at læse lidt på det her...

John McCain, 71 år, Senator fra Illinois

www.johnmccain.com

......

Sociale emner
Tilhænger af abort og stamcelleforskning. Modstander af våbenkontrol, selv om våbenlobbyen ikke tror på det. Støttede i 2006 et forbud mod homoseksuelle ægteskaber i Arizona.

Jeg udfordrer dig til at grave det frem igen fra ovenstående side... og jeg udfordrer dig til ikke at forveksle abort med adoption :-)

Han er UFATTELIGT vag på det område - formentlig for at tækkes de endnu mere konservertive vælgere.
Jeg har hørt ham citeret i Radioavisen på P1 for at være "For familien, imod abort, ...", etc.

Tag i øvrigt en kigger på denne side:
http://www.johnmccain.com/Informing/Iss ... 71DF58.htm

Manden er mod abort - no doubt about it...

Jeg har stor respekt for at det har gjort meget ved ham på tortur-spørgsmålet at han selv har været POW. Men han er altså stadig for konservativ til min smag.

Barak til det hvide hus - venligst... :-).

Billede
Golf GTi 16V til rally

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time