Jeg fik lige denne ide af at sidde og læse div. Mudderkastnings indlæg!
Vi kan vist alle blive enige om at div. Deltagere/biler kører rigtigt stærkt i dag! Hvilket jeg synes er fedt nok !
Og jeg synes at vi alle burde glæde os over alle de løb som det lykkedes og få op og stå i år
MEN der er jo en del forskel mellem 18 årige der lige har fået bil og så folk der har motorbudget på 100.000+.... Som måske helt eller delvist har sponsorat! Jeg synes det er super fedt med disse biler, som nogle kalder ”fortabte dragracere” al ære og respekt til dem!!!
Men var det en ide hvis man f.eks. lavede en pro serie for alle der kørte under f.eks. 13sek. Og lavede den klasse indeling vi kender nu! Og for alle dem der var over 13sek så kørte alle mod alle i tids klasser? Eks. 13-13.99. 14-14.99. 15-15.99. osv.... og så må man ikke kører mere end 0,3 sek under sin kval. Tid i finaler.
Har prøvet denne type opdeling i Tyskland hvor det kørte super. Så kører man altid mod en der kører næsten samme hastighed som en selv = lidt mere spændende end som og se modstanderen suse forbi 402m når man selv kun er nået 201m!!!!
Dette var bare en ide som nu er givet videre til dem som evt. kan bruge den !!!
Mvh. Henrik D.S.