Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 apr 2025, 06:42

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh
hehe ja har set transformers og spottede nogle fejl.. Dog er denne film 100% en der skal ses!

nogle af de fejl jeg ikke har kunne finde på nettet:

klippet hvor hun skal hente en tow truck til at trække bumblebie med:

Man ser at hun står og kigger på bilen der er hmm 50m væk og hun begynder at løbe, men først 1minut og 20sek senere ser man at hun smadre ruden i bilen.. holdt hun en pause.. der skulle være nok at smadre en rude med når flere bygninger er smadret.

Hun er nu inde i bilen og tager selvfølgelig lige de 2 ledninger der hænger fra midten af instrumentbordet lige til at kortslutte bilen med(der hænger de da altid i usa eller?)

på et senere tidspunkt ser man hun kører afsted med bumblebie 3minutter og 25sek senere stopper hun i en gyde.. wow hvor langt har hun kørt? så kører de ud i kamp igen og er ved de andre få sek senere?

Der hvor optimus prime og megatron kæmper i gaden ser man mennesker gemme sig bag en taxi, men i klippet før og efter er der ingen taxi at se? faktisk er der kun 1 ud af de 4 biler tilbage i det klip hvor optimus prime bliver skudt.!

:grin:
uha jeg må da helt sikket få mig et liv :gnaek:

ov der bliver sagt at F22 pilots ikke flyver mellem bygninger og dog lidt senere kommer der da lige et par stykker og bomber en af de onde robotter!

det var lige det clip i filmen jeg har kigget lidt ekstre på. syntes det kunne være lidt sjovt at høre om i så de samme ting?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Selv LOTR og Harry er der fejl i... Men 100% fed film, dog syntes jeg det er ØV at det slutter i samme film... For der er mange fede effektere og de er sindsyg fede de biler/trucks/fly og hvad der ellers er af transformers...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Nyt Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland, Vordingborg
Det slutter skam nok ikke! Læg mærke til det klip som kommer kort inde i rulleteksterne. Roboten "starscream" flyver væk fra jorden, og derved er decepticons ikke fuldstændig udslettet...

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh
ahh en 2er gælder mig :)

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
hygge skrev:
Det slutter skam nok ikke! Læg mærke til det klip som kommer kort inde i rulleteksterne. Roboten "starscream" flyver væk fra jorden, og derved er decepticons ikke fuldstændig udslettet...

Nå, så jeg slet ikke, men det er da kun lækkert at høre at der kommer en 2'er...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time