Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 dec 2024, 20:29

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sydsjælland
Jeg er kommet i den uheldige situation at nogle dele jeg skal bruge til min bil er strandet på Post Danmarks internationale postcenter i kbh. v. Det er dele som jeg skal bruge til min bil som skal køre på Meca raceway lørdag til Danish Street Nationals. Det er derfor meget meget vigtigt for mig at jeg får delene i morgen. Grunden til at jeg har fået et brev og de er strandet dér er at de mangler dokumentation for værdien af pakken. Det er nogle dele jeg har handlet med et firma i USA og har kun bekræftelse på prisen over e-mail samt et kontoudtog fra mit kreditkort. Jeg har imorgen tænkt mig at ringe til Postcenteret og høre om muligheden for at jeg kan hente mine dele hvis jeg sender dokumentation pr. fax eller e-mail. Men vil dette være muligt? Og hvis ikke er der så nogen her på forummet der arbejder inden for Post Danmark eller kender nogen der gør som ville kunne hjælpe mig med at få mine dele i morgen?

Jeg håber virkelig at dette kan lykkedes da jeg har arbejdet hver dag de sidste 2 uger for at nå at få bilen færdig og mangler kun dsse ting for at det kan lykkedes.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time