klyfax skrev:
[
Desværre har du jo så ret for Volvoer fra samme årgang som toyota og lada har noget mere værdi, for ikke at sige meget, så jeg må desværre give dig ret, selv om jeg ikke er meget for det
Havde det nu været en sammenlignig mellem tysk og toyota/lada.... Jaaa så ved jeg sku ikke hvad jeg havde gjordt
Men sådan en volvo er satme lækker at køre rundt i, det må jeg også afkende...
Nu ved jeg ikke om vi snakker om de nye eller de gamle volvoer. Personligt mener jeg ikke volvo har lavet en _VOLVO_ med forhjulstræk, hvorfor jeg naturligvist sværger til de "gamle".
Disse handles til meget omgængelige priser, feks 760Turbo til 3500kr nysynet, og 740GLT16V bliver smidt på skrotten fra en ende af.
Hvis nogen sidder og griner i skægget nu, så tænk på at det originale 16V topstykke flower betydeligt mere end et portet cosworth topstykke, og flytter man den over på en std turbo undermotor, ja så kan bilen det som ham her gør så glimrende:
http://www.webbvideo.com/hedberg-produc ... edberg.avi
For 6md siden kørte den lokale skrothandler to sådanne biler igennem knuseren, komplet med topstykke der vil være med til +500hk som en mis. Begge biler var indløst for 1200kr i skrotningspræmie.....
Det har aldrigt været nemmere at komme til en _ret sjov_ bil for ingen penge....man skal bare have fat i dem _før_ skrotningspræmien bliver betalt....
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!