Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 dec 2024, 20:49

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: lada turbo.
Indlæg: 21 dec 2006, 21:58 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Indlæg: 2507
Geografisk sted: i midten af midtjylland
http://videos.streetfire.net/search/lad ... 0bff89.htm

_________________
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 dec 2006, 17:31 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Indlæg: 2537
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
manden er svensker og projektet er skam godt nok.. han har ca 150 hk mener jeg han sagde og med den gearing en lada har kommer han hurtigt igennem de 4-5 gear.. føler lidt at jeg har været på det stadie og nu er rykket videre til indsprøjtning..

_________________
Fri bane fuld hane! :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 jan 2007, 18:24 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 dec 2005, 20:11
Indlæg: 406
Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland
Ifølge hans topic har den 125 hk ved 0,5 bar, men det må også være rimeligt fin i en bil af den kaliper.. :grin:

Han er desuden ved at bygge 4 stk mc karburatore på den..

http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... sc&start=0

Men grydesvamp hvad der ivejen med karburator, hvis at det bare virker..? Mange svenskere bruger da karburator sammen med deres store turbore..

Hilsen
Jesper Andersen

_________________
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd.. :D

Gammel bil: Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ - Gammelt projekttopic..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2007, 22:06 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Indlæg: 2537
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
ja det er jo lige det.. men hvis der bare vil hentes effekt i topområdet tror jeg ikke der er den store forskel. bortset fra den lange vej fra kaburatoren og ind til ventilen, kontra dysen som sidder så tæt på toppen som muligt (i mit tilfælde)

kaburatoren skal jo dyses til og den jeg kørte med havde flere spjæld hvislket gav lidt turbolens når spjæld 2 åbnede. min bil gik meget fed i delgas. (normal kørsel osv..) hvorimod hvis den fik gas skete der noget ;)

men de 4 mc spjæld lyder som en rigtig fed ide! hvis jeg ikke havde haft min finde manifold var jeg nok også ude i nogle spjældhuse nu..

har dog haft lidt kritik til ham svenskeren.. synes hans udstødningsmanifold er rigeligt lang samt et par andre småting.. mn ellers et ganske fint økoprojekt som forhåbentelig vil tage overhånd ;)

_________________
Fri bane fuld hane! :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team