Morten VJ skrev:
Det ligner nærmest forkerte dele, et stempel skal ikke kunne smutte forbi bremsebakken
.
Skaderne på stemplet er i min verden kun en følgeskade af ikke kompatible dele.
Hvilket bringer mig frem til det mest uhyggelige.
Firmaer som T hansen vil ikke give en ordentlig løn, hvilket betyder at de ansætter grøftegraver Hansen, der sælger til grøftegraver jensen.
Begge grøftegraverer har minimum forstand på biler, og deres virrkemåde.
Og jensen har lige betalt xxxx kr for nye bremser, fra et renomeret firma
Og så skal det jo bare passe
Der er jo desværre en grund til at nogle mennesker kun bør grave grøfter, og andre fortæller den hvor, og hvordan de skal graves.
Intet ondt ment om erhvervet grøftegravere, kun et eksempel.
MVH
Morten
hvilket giver anledning til en ting jeg aldrigt har forstået... hvis man har en kontakt et sted i sit hus må man gerne skifte den til en tilsvarende udgave men man må ikke selv putte den på hvis der ikke har sidet en før
... bevars man kunne lave en fejl sikringen kunne springe (eller hpfi relæ'et eller lign.
) men Hr. hvemsomhelst han må lave bremser på en 40 Tons lastbil uden at skulle tænke sig om det er jo også logisk
... eller er det bare mig
... vil ikke se en lastbil komme kørende af vesterbrogade og ikke kunne stoppe for enden så den ender ind over rådhuspladsen... mens gutten bag rattet kan side og grine med en kontakt i hånden SE ALLE SAMMEN KONTAKTEN VIRKER.....
_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk