Danny Salling skrev:
Som i nok har haft læst, har jeg haft et indlæg herinde med billige forsikringer på GTI biler i Alm. Brand, jeg blev bedt om at slette mit indlæg herinde, ordren kom fra hovedkontorets side af, og så blev jeg fyret........
Man må åbenbart ikke hjælpe andre med at få billige forsikringer, og det jeg gjorde var på ingen måde ulovligt eller noget som helst, der har bare været en eller anden inde på hovedkontoret der har haft ondt i røven over mit indlæg
Det var nok rimeligt forudsigeligt, da du jo skriver på et forum som forsikringsselskaberne ser som en meget udsat gruppe bilister med høj "fejlrate", tilogmed i tunede biler.
Når du så forsøger aktivt at fremhæve selskabets produkt til denne gruppe "banditter", så reagerer de naturligvist som de altid har gjort...
Ikke anderledes end at forespørge et forsikringsselskab om du kan få forsikringsbevis til kørsel på Vandel med +200% effektforøgelse. Flere er blevet fritstillet mht forsikring på denne måde, så alt i alt mener jeg det var ganske forudsigelig reaktion fra din arbejdsgiver. Dermed ikke sagt jeg mener det er fair, men det er forsikringsselskaber sjældent. Hellerikke Alm.Brand. På den samlede pakke var de 32% dyrere end min nuværende forsikring.....Så superbillig er de bestemt ikke, GTI bil eller ej.
Men du har næppe problemer med at finde arbejde i disse tider, det er bare at klø på.
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!