Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 dec 2024, 21:13

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Hej... Har lige læst dette:
http://www.jv.dk/apps/pbcs.dll/article? ... 20429/1003
Kan ikke helt finde ud af om det er fornuftigt eller ej.
På den ene side er det fint nok man gerne vil gøre opmærksom på, at man er utilfreds, på den anden side er jeg i tvivl om det er den rigtige måde at gøre det på... :roll:
Nogen der har en mening?
Daniel.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland / 6650 Brørup
Saab-Daniel skrev:
Hej... Har lige læst dette:
http://www.jv.dk/apps/pbcs.dll/article? ... 20429/1003
Kan ikke helt finde ud af om det er fornuftigt eller ej.
På den ene side er det fint nok man gerne vil gøre opmærksom på, at man er utilfreds, på den anden side er jeg i tvivl om det er den rigtige måde at gøre det på... :roll:
Nogen der har en mening?
Daniel.

Jeg har fulgt denne debat, og ved hvad grunden er til dette arrangement.

Og jeg er helt sikker på at der vil møde mange biler op, ikke sikkert det bliver de 1000 JV.dk skriver der vil komme.

Ud af de 1000 biler, er der helt sikkert mange unge knægte der vil køre rådent, der vil blive lavet brændere, og det vil kun skade Legal Street-Race i Danmark, og ikke kun i Esbjerg.!

Så jeg synes at det er en dårlig ide', i stedet for at holde en prober dialog med myndigheder, lokal politikere og politiet, det ville gavne os mere.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
på den anden side vil det vise hr og fru danmark at man ikke behøver være en perverteret nørd for at være intr. i den slags, og at det er NØDVENDIGT med en bane.. helt sikkert at der nok skal være en idiot eller 2 der skal spile op, men så må man jo bare håbe at arangørerne kan styre det lidt.

jeg tror heller ikke at den aktion de er utilfreds med er helt tilfældig.. vi havde samme weekend problemer med politiet hernede hvor vi ellers ALDRIG indtil nu har haft bøvl med dem.

www.slavteren.tk

Titel:
Moderator

Det ligner et selvmål af astronomiske dimensioner for streetracesporten.

Arrangørerne kan IKKE styre det arrangement, og folk kan IKKE opføre sig ordentligt. Der er nærmest tradition i Esbjerg for at man VIL køre ulovligt, så det er næppe ændret nu.

Hvis der kommer op imod 1000 biler, så kan vi jo sammenligne antallet med dem der møder op til det lovlige race, og så kan jeg kun tage afstand fra Esbjerg "event´et". De er næppe interesseret i race, og garanteret ikke det publikum der dukker op til det lovlige race.

Men de har et potentiale til at skabe nogle fede overskrifter, der så senere gør livet surt for dem der faktisk forsøge lovligt race.... :damn:

Ligner et trist foretagende, men jeg kan jo håbe på at tage fejl....

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
HenrikGM skrev:
Ligner et trist foretagende, men jeg kan jo håbe på at tage fejl....

x2

.

Titel:
Mester Medlem

Hummm... Ja. Altså - Der er jo ikke noget galt i at demonstrere, hvis det gøret rigtigt og på et ordentligt grundlag.

Det der gavner dog nok intet... Det bliver helt sikkert ikke gjort rigtigt og jeg mener heller ikke grundlaget er ordentligt.

Vil de demonstrere over at de bliver tvunget til at følge samme lovgivning som alle os andre også skal følge?

Hvad er det lige de vil opnå?

V/h Chr

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
De ødelægger mere end de gavner på den måde...
Kan huske engang for lang tid siden, der var nogle motorcyklister der var utilfredse.. De parkerede uden en masse bøvl foran Christiansborg, satte nogle bannere op, sparkede dæk og spiste pølser. Alt i bedste ro og orden.. Ikke noget med at blokkere hele byen...
Kan ikke huske hvordan debaten endte, men der mødte flere tusinde op, men jeg husker kun at have set 3-4 æggeskalder.. Alle smilende..
Men det var primært arrangeret af klubber, ikke et eller andet uorganiseret pis..

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 7160 Aale city
hYe skrev:
De ødelægger mere end de gavner på den måde...
Kan huske engang for lang tid siden, der var nogle motorcyklister der var utilfredse.. De parkerede uden en masse bøvl foran Christiansborg, satte nogle bannere op, sparkede dæk og spiste pølser. Alt i bedste ro og orden.. Ikke noget med at blokkere hele byen...
Kan ikke huske hvordan debaten endte, men der mødte flere tusinde op, men jeg husker kun at have set 3-4 æggeskalder.. Alle smilende..
Men det var primært arrangeret af klubber, ikke et eller andet uorganiseret pis..

kan heller ikke huske længere hvad det endte med, men det var en protest imod bla. nye afgift regler. det var i 93 og 94.
Men ja det var et stille og roligt arangemeng uden balade. Ok, der var sælfølgelig nogle gutter på harley der lige skulle vise at de kørte med drag pipes, da vi skulle køre der fra igen.

2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederikshavn, Denmark
Som jeg har skrevet på BilGalleri - http://www.bilgalleri.dk/html/for_messa ... _ID=140982

Citat:
Små børn der ligger på ryggen og skriger.....

Hvis I vil ud og køre race så dan en forening. Sæt jer ind i reglerne og søg de nødvendige tilladelser. Det er død sygt arbejde der tager super lang tid, men det er muligt.

Det andet er bare tuderi. Når der alligevel er mulighed for at køre race for 150-200 kr for en hel dag, er det alligevel kun mellem 5 og 10% der møder op.

Brug hovedet, det er det eneste der virker.....

Billede

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
@ Henrik GM

Aldrig nogensinde har vi været mere enige - i værste fald vil det bare skabe endnu mere modstand imod alt hvad der har med organiseret motorsport at gøre - inklusiv lovligt streetrace under sikre og lovlige vilkår.

Men heldigvis er jeg så naiv at tro på at PKJ, Holeby folkene (pinligt ændret fra Maribo :oops: ) og Streetracing.dk efterhånden har oparbejdet så meget goodwill med vores vellykkede arrangementer at vi også overlever den "Martin Street-X" lignende tåbelighed.

Hartvig

Senest rettet af Hartvig 05 okt 2006, 05:24, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time