Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 dec 2024, 23:26

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Jeg har haft denne annonce i lokalsprøjten, men har absolut INGEN svar fået..... :cry:
Nogen, der kan komme med en forklaring??? 8)
Here goes:

Bortgives:
Halvgammel, bittervrissen, ildelugtende og lettere alkoholiseret stærkt overvægtig mandsperson bortgives.

Dette er sidste udvej, da den lokale genbrugsstation ikke ville modtage ham som almindeligt affald. De sagde (mens de skævede over til skuret med sikkerhedsudstyr), at det som minimum var en opgave for Kommunekemi. Og det har jeg simpelthen ikke råd til, selv om han helt sikkert er både nem og rimeligt forureningsfri at brænde af.

Da jeg forsøgte mig nede i Røde-Kors genbrug besvimede 2 af de rare ældre damer, og den tilkaldte indsatsstyrke gav mig på stedet et polititilhold mod at vise mig der igen.
Den rare indsatsleder anbefalede mig dog, at jeg evt kunne prøve at kontakte Shell-raffinaderiet i Fredericia, da man her har stor erfaring med effektiv behandling af besværlige molekyler.
Eller måske en "vis" virksomhed, som tidligere havde haft beliggenhed i Seest ved Kolding, men som pga naboproblemer havde måttet flytte.

I stedet valgte jeg at forsøge mig på flyvestation Karup. Her forsøgte jeg at afsætte ham som et af USA´s nyeste hemmelige våben imod Greenpeace, Michael Moore og anden undergravende virksomhed.
Flyvertaktisk kommando afviste dog tilbuddet med henvisning til menneskerettighederne. De sagde, at menneskerettighederne netop gav dem ret til at nægte at modtage sådan noget....

Så kære venner, hjælp mig med at finde en villig aftager til dette subjekt. Det eneste positive der er at sige er, at han jævnligt får et anfald af syg humor....

PS: Bidsk schäferhund kan evt medfølge.

/Lars

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Billede

Billede

Assistance fra Beredskabskorpset

Beredskabskorpset yder assistance til redningsberedskaber ved større rednings- og brandindsatser. Ved storbrande og specialindsatser i forbindelse med eksempelvis forureningsbekæmpelse træder det statslige beredskab til i form af mandskab og materiel fra beredskabscentrene. På centrene er der en stående vagtstyrke, der er klar til udrykning. Udrykningsvagten består af 2 befalingsmænd og 12 værnepligtige, heraf mindst 6 røgdykkeruddannede. De medbringer det materiel og de køretøjer, som den kommunale indsatsleder rekvirerer - eksempelvis en automobilsprøjte eller en pionervogn. Ved større, mandskabskrævende opgaver kan udrykningsvagten hurtigt suppleres med yderligere mandskab og materiel.

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Senior Medlem

der er nok nogen som holder tidlig påskeferie hva :wink:

svan

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
ja vi andre sider på skolen og koger løs.. puha glæder mig til fyraften i morgen!..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time