vi holder altid et lille jule "træf" hernede d. 24, så der var lige nogle ekstra øjne på, og vi har fundet ud af følgende: baglygten er smadret, stykket imellem baglygterne er smadret, panelet under lygterne er bulet og vredet, lygten og har været inde og trykke hele bagpanelet et par mm (ca3), kofangeren har fået en bule og nogle ridser, tvivler på at det kan laves 100% pæn igen, og 100% at de "horn" der forbinder kofangeren med karossen er skæve, for den hænger i den ene side, og de er meget bløde på den model her netop for at tage skraldet hvis der sker noget, så det er jo lige før at de 8kg dårligt rækker når det skal laves på værksted.
det er jo så kun det der kan ses med det blotte øje, altså plus evt ekstra når den blir skildt ad.
så med mindre at der meget hurtigt ryger mange kr. på bordet blir det her ikke uden om forsikringen. problemet er jo bare at jeg kun har ansvar på, og så er de jo ikke så nemme at snakke med. problem nummer 2 er at bilen har kørt over syn, fordi planen var at tage pladerne af den her i januar månde og så give den hele turen, men det gir sikkert også nogle forsikringsproblemer.
een ting er i hvert fald sikkert, jeg skal have optaget på bånd at han indrømmer at have ramt den, for jeg er meget sikker på at han ikke vil betale så meget, han har allerede luftet at han jo bare kunne nægte at have gjort det, og jeg HAR set hvordan det fortræffelige danske retssytem er skruet sammen.
har snakket med politiet, og han ville ikke engang skrive det i døgnrapporten selv om han måske har ramt andre, "den slags småting må folk selv ordne" og det er et ordret citat...
vi skulle ha boet i staterne, så kunne jeg da om ikke andet ha sagsøgt ham for at have ødelagt min julestemning fuldstændigt.