Yes sir lad os gå i krig med det militære materiel vi har tilbage(den del af det som stadig dur)
Jeg syntes sgu at det er lidt sørgeligt at se en hel religion blive extremistiske over sådan en ubetydelighed, der er flere og værre tegninger af muhammed, bare søg på nettet.
Personligt syntes jeg dog ikke at man får en skid ud af at droppe deres pizzariaer og ulovlige døgnkiosker, det resulterer kun i flere på bistand(bul)
En god ide, måske lidt uetisk og selvmodsigende, ville være at hjemsende de familier hvis medlemmer har været i deres hjemland eller på anden måde opfordret til boykot, fattwaer og hvad fanden de nu ellers finder på. Eller måske bare fratage dem retten til bistandshjælp.
Men "Hov" vil nogen nok sige, "det kan man da ikke i et civiliseret samfund som vores"
Nej det kan man ikke af den simple grund, at vi tager os af de svageste i samfundet, de bliver ikke udstødt og bliver nødt til at rejse til et fremmede land for at overleve.
Men "Jo, det kan man sagtens" mener jeg.
De engang så udstødte of fattige folk fra de dersens lande kommer herop og integrerer sig ikke, de tager ikke ytringsfriheden til sig med mindre at det er til deres egen fordel, som nævnt før så er Danske piger jo nogle ludere og ikke en øre værd.
Jeg vil på det kraftigste opfordre folk til at tage til palæstina eller et andet muslimsk land og for åben skærm kalde deres klamme kællinger for ludere. Se det er ytringsfrihed for os Danskere, vi kan gøre det fordi at vi er Danske - bare ikke i et land hvor det ikke er tilladt.
Hvad de gør i deres eget u-land er deres sag, om det er verbal tilsvining, tilbedning af det som burde være mad til et sultende folk eller om de knepper deres mor(som iøvrigt er en 25 øres luder) Bare at de holder det dernede.
Ja jeg lyder måske racistisk, men ser normalt mig selv som særdeles passiv når det kommer til de fremmede. Kan DU ærligt og oprindeligt fortælle dig selv at der ikke er en spirrende racist i dig, hver gang at du tænder for et medie og ser eller hører om udenlandske mænd der voldtager vores piger, røver vores ældre, plyndrer vores hjem eller lignende?
Jeg syntes ikke at denne farce skal have konsekvenser for de muhammedanere som er i deres eget land og som opfører sig åndsvagt der, dog ville det være rigtig fedt hvis at staten Danmark ville lade være med at uddanne imamer og tillade opførslen af moskeer. Desuden kan jeg kun opfordre til at boykotte muslimske produkter, de få der nu måtte være brug for. Samt at vi bliver ved med at opføre os anstændigt i denne situation, altså ikke noget med flagafbrænding og dets lige.
Lad os være de voksne...
Der er forresten sgu da en grund til at landegrænserne er blevet opfundet og forsvarret i så mange år. Denne episode er et godt eksempel på hvorfor.
Kim