Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 mar 2025, 22:36

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
En af mine bekendte siger at han laver lidt penge på denne hjemmeside.
Er der nogen der kender til dette?...
Han mener at mulighederne er gode, uden at man risikere noget???

Nogen der har erfaringer?
Jeg har smidt hans link ind herunder, så i kan se hvad jeg snakker om.
Det lyder jo lovende og man skal kun kaste $6 efter det, det er jo kun 35 kr. :lol:

http://www.e-goldstorm.com/?ref=lassemartin

Jeg hører gerne om jeres erfaringer med dette.

Mvh.
Stefan

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vendsyssel
Min første tanke er: Hmmm... :?
Det bringer minder om World Games Inc. der var fremme for et par år siden.

http://www.youtube.com/watch?v=Ncq9stPGb2E

Titel:
Ja... Jeg kan egentlig godt huske World Games Inc. :shock:

Men var det ikke noget ala den gode gamle pyramide, hvor man skulle hive venner, familie og svigersjakket med ind, før man fik lidt afkast?

Her er der jo ikke noget med at man skal hive nogen ind, man sætter et beløb ind og så ruller det over de nævnte dage.

Ret mig hvis jeg har misforstået siden. :?

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vendsyssel
Nej, det var nu heller ikke fordi det her direkte minder om WGI, men det fik bare lige minderne frem igen. Der var nemlig flere af mine venner der gik med på det WGI-halløj...

Bortset fra det, så synes jeg det virker lidt underligt at det skulle være så nemt at tjene penge. Men måske er jeg bare lidt for gammeldags opdraget, hvem ved..

http://www.youtube.com/watch?v=Ncq9stPGb2E

Titel:
Hehe... ja WGI var et underligt foretagende.

Jeg har nu alligevel oprettet mig og smidt $12 ind, som efter hvad jeg kan se skulle give pengene 4 gange igen efter 18 dage.

Hvis det går skidt, så drikker jeg bare 2 bajere mindre næste gang jeg er i byen. 8) Jeg er ihvertfald færdig med at spille Lotto, trods fast kupon i over 4 år... har er måske en chance.

Jeg fik iøvrigt lidt mere brief fra min bekendte som spiller det her spil, han siger at det er lidt en pyramide, hvor de "nye" betaler de "gamle", hvis du forstår.
På et tidspunkt stopper det jo, når hele verden er med. hehe :D

Men indtil da, så kan man jo ligeså godt prøve. Det kunne jo være at det kørte 1 år eller mere. Og det værste der kunne ske er, at jeg glipper de 2 bajere.
Jeg skal da nok smide et lille hint, hvis det går godt eller skidt.

Hygge

Titel:
Junior Medlem

Geografisk sted: Ikast
Var selv med i WGI:

det var da ikke det vilde jeg vandt men det aktiespil de kørte med en fiktiv aktie, som var penge værd tjente jeg da 3000 euro på!!

jeg kom med via min far som stadig bruger af de penge han tjente på aktiespilllet han troede så meget på det at´han lig tog og investerede 3000 euro så steg aktien til det dobbelte og blev splittet og steg til det samme og blev splittet og lige pludselig have han 13000 euro på en schweisisk konto..........

Han var også med I LR hvis der er nogen der kender det, og tjente 17000 kr ved siden af sin løn hver måned da det var på sit højeste men så skred min stedmor fra ham og han gik psykisk ned!!!

Verdens største pyramide spil (eller multi level marketing som det jo hedder) er jo faktisk Tupperware.............

Ps. hvis det du her henviser til er et multilevel marketing ting så har du jo brudt loven ved at reklamere offentlig med det.........
Der er en mærkelig regel med at man kun må sige det mundtlig til folk altså ikke noget med at reklamere med flyvesedler eller på et offentlig forum, samt med brev eller Email..........

TLF 40550416
Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time