Der står:
527,7hk
646,9Nm at 6270rpm
max 9000rpm.
Well, something is very rotten here....
Jeg formoder effekten er opgivet så det er den højeste vi her har fat i??
Eftersom der er en tæt sammenhæng mellem moment, omdrejninger og effekt, så må tingene jo passe sammen.
P=M x 2 x pi x n
Den afleverede effekt hvor momentet er højest:
P= 646,9 x 2 x 3,14 x (6270/60)
P=424534,6W
P=424,5KW
P=577,4HK......
Altså leverer bilen 50hk mere end opgivet der hvor momentet er højest.
Something is very rotten here....
Der har vist været en rullefeltsnisse på spil her....
1. Tallene er grebet ud af fri fantasi.
2. Momentet er alt for højt og de 527hk passer( isåfald er momenter "kun" 591Nm)
eller 3. Momentet er godt nok, og ydelsen er istedet 577 HK....
Lad os se en rullefeltsudskrift, for noget er der ihvertfald galt.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!