Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 mar 2025, 22:57

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: UK JOKE
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
A Somalian arrives in Leicester as a new immigrant to the United Kingdom.. He stops the first person he sees walking down the street and says, "Thank you Mr Englishman for letting me in this country!" But the passer-by says "You are mistaken, I am a Pakistani".

The man goes on and encounters another passer-by; "Thank you for having such a beautiful country here in Britain!"

The person says "I no Blitish. I flom Hong Kong."

The new arrival walks further, and the next person he sees he stops, shakes his hand and says "Thank you for the wonderful Britain!" That person puts up his hand and says "I am from Iran, I am not British!"

He finally sees a nice lady and asks suspiciously, "Are you a British citizen?" She says, "No, I am from Romania!" So he is puzzled, and asks her, "Where are all the British?" The Romanian lady looks at her watch, shrugs, and says... "Probably at work."

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
ja det er ikke engang løgn................

havde revet en dag ud af kalenderen for at ordne julegaveindkøb og da det blir middag går mig og ungerne i FØTEX for at plyndre deres bistro...

CA 60 personer sidder der og ud af den var de 50 enten tyrkere eller tamiler som sad og fik mad...........hvis der i deres bistand er råd til at side i Føtex og æde hver dag, så får de sgu for meget !!!!

Kim

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
hører den diskution ikke til et andet sted? opelpower eller bg måske...

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østfyn/Nyborg
Slavteren skrev:
hører den diskution ikke til et andet sted? opelpower eller bg måske...

Det er da lagt under fri debat :? Behøver vel ikk at ha noe med biler at gøre :shock:

Fri bane, fuld hane!!!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Nej, det behøver ikke at ha med biler at gøre, har bare sety hvordan det f.eks. har udviklet sig på f.eks. opelpower. hvis jeg var "nydansker" og læste deres fri debat tråde igennem ville jeg nok føle mig en bette bette smule uvelkommen, og jeg kan ikke forestille mig at det var meningen med det forum her?

ikke at jeg har noget imod martin eller xxblade, de har da ret til at ha deres holdninger, syntes bare at den slags indlæg har det med at gå lang over stregen.

men wtf, jeg er ikke moderator eller noget, skriv hvad i vil, jeg har bare nydt at kunne kommer på det forum her uden alt det pis om hudfarve osv, og det kan da godt være at det er slut nu og jeg skal på udkig efter et andet sted at bruge min tid.

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
hold da helt op... sikken du kan! hvad er der galt i at mene at hvis man går på arbejde dagen lang hver dag og betaler skat, at man så har det lidt skidt med at se at det danske samfund bare punger ud så man kan æde på bistro dagligt? (tror dog så ikke det er de samme 50 der sidder der hver dag men kan godt se pointen.)

er det dog ikke underligt at nydanskerne står for en god bid af af dømt kriminalitet taget i betragtning at de er en minoitet?

nu skal ingen misforstå mig her, jeg mener vores land bør være åbent for alle der kan opføre sig ordentligt, hudfarve er jeg ligeglad med!!! dem der er kriminelle mener jeg at 3 strikes and you're out er et fint princip. hvad skal vi med ekstra kriminelle? mener vi har rigeligt selv.

venlig hilsen Lasse

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
problemet er at de ikke bliver integreret i vores samfund, en af grundene til det er at det simpelthen er for let ikke at lade sig integrere, vi er kort sagt for blødsødne !!!!

Jeg er også sikker på at der er mange nydanskere der kan grine af ovenstående joke, dem som føler sig ramt af den er nok også dem Lasse og Jeg gerne så med støvleaftryk i Rø......!!!!!

mvh

Kim

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
hørt

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
jeg er HELT enig med Lasse .. jeg kunne ikke havde sagt det bedre selv..

jeg er ingen engel.. eller jo.. jeg er en lækker engel.. bare ikke hvad angår mine meninger om nydanskere.. men den vittighed er da god...

det er da trods alt kun en vittighed.. jeg kan da sagtens grine af en vittighed selv om den omhandler en dum dansker..

ligesom de fyre med anden end danske forældre, jeg har arbejdet sammen med, og har lært at kende.. de kan også sagtens grine af de joks jeg fyrer af, selv om de er imod dem... det kaldes humor..

så hvis nogen føler sig uretfærdigtgjort pga en vittighed.. så er det sgu deres egen fejl...

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

det er nu ikke joken jeg er "bange" for, har bare set andre steder hvordan det hurtigt udvikler sig til et plan hvor det absolut ikke er til at grine af længere...

www.slavteren.tk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time