Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 jul 2025, 15:52

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: lolland
hvor meget skal vi have TRUKKET ned over hoved...

læs lige dette, og tænk jer så om...
hvor tit sker det ikke man forser dette :-)
for spørger i MIG, så er der da ikke mange,
der kan klare denne test ;-)

og hvor blev de der 70% af hastigheden af :roll:
nu er vi nede på 30%

Mvh.

Billede

Senest rettet af tagsænket 19 aug 2005, 08:47, rettet i alt 1 gang.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
ja nu efterlader de kun 2 muligheder..........køre fra dem eller blive fanget ???????

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
på den anden side set.....hvis der kørte en MC panser så tæt på min Omega så kunne det godt være han ville opdage hvor hårdt 310mm bremser bider når der lander en str. 45 på bremsen og så kan han jo se om han kan løbe mig ind !!!!!!

SLOW EYES WILL KILL YOU

Medlem

Geografisk sted: lolland
her spørger jeg så bare mig selv >> og jer andre...

hvor mange af os tosser der køre for sjov,
og høre fordi det er en lidenskab ----
hvor mange af os tror i ikke der lige sår en "lille advarsel" ...
.... vi ved jo alle hvor KORRUPT systemet er skruet sammen....

det STINKER SKU DA FOR VILDT

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
ja den tredje nederste i den orange kasse den er jo rimeligt latterlig for hvem skal bestemme om det er race eller ej......... men jeg kan se at jeg skal til at kigge efter bustiderne.... hold kæft hvor er det latterligt....

de giver jo ikke plads til andet end at man må kører lasermåleren ned MED manden bag ved :evil:

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Senior Medlem

Vi må gøre noget, eksempelvis stifte vores eget fartparti, dermed bliver vi offentlig kendte personer og ifølge politiet er det normalt at yde konduite, det sker hver dag, at folk slipper med en formaning, det har jeg selv læst i ekstrabladet i forbindelse med vor kære kronprinsesses far som lavede en ordentlig færdselsbrøler i århus, det ser man stort på, som man har gjort så mange gange før når der er tale om fremtrædende personer, politikere, finansmænd og så videre, sådan noget forbandet svineri, jeg er sgu aldrig blevet taget til nåde fordi jeg bare liiiige skulle "noget" jeg ved ikke med jer andre.
Nå, anyways, latterligt det er det ihvertfald.

svan

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
tag jeg lige sammen drenge... reglerne er lavet for at forbedre sikkerheden.. Det er da simpelt nok... i skal da bare overholde reglerne så sker der ikke noget...

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
hvis nu anders fogh havde en 18 årige søn der var helt vild med sin corolla twin cam i neongul havde det nok set anderledes ud.. eller så ikke det kan jo være han er bange for at hans søn kommer 3 fod under før ham..

eller hvis nu ren'e lacur ikke tog bussen hver dag.. og hvis hans far dengang ikke havde nægtet ham at få bil... så kunne det da også være at det havde set anderledes ud..

desuden er de nye regler lavet sådan at hvis vi ikke slikker røv på ham ægge skallen giver han bare et klip.. det er påstand mod påstand.. og hvem mon de vil tro mest på i retten.. ham panseren der tjener danmark eller mig med 12 fart bøder i forvejen???? hvis man pisser ham nok af kan han altid give dig et klip... for et eller andet.. der er nok at vælge imellem.

ligesom jeg er sikker på at de lige skal vise at de er der.. den 1 sep.. vil vi sikkert se MASSER af pansere på vejene.. og der vil sikkert også ryge en masse klip.

men for mit vedkommen bliver jeg nød til at køre rundt uden nummerplader.. det minder lidt om usa... hellers begå mord end at blive stoppet

jeg har ikke råd til at miste mit kørekort... for så ryger jobbet.. og min bil og derefter mit hus. og så skal jeg bo hos mor og far.. og DET magter jeg altså ikke..

det er en sygdom... der findes afvendings klenikker for narko og spillemani.. men ikke for fart... det er ikke engang sjovt.. jeg kan IKKE sætte mig bag rattet i en bil uden at køre for stærkt..

de gamle kloge mennesker siger altid... som i mit citat oven over.. du kan da bare lade være.. det er da ikke så svært..

men det kan sammenlignes med folk der prøver at holde op med at ryge.. det er der sikkert nogen af jer der ude der kender til..

det er altså ikke bare lige...

så i min fremtid ender det jo nok med at min bil bliver solgt på aktion når den er blevet beslaglagt..

med venlig hilsen Lars J (fart narkoman)

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk

Titel:
Moderator

Mon ikke man bør lave en statistik over følgeskader i situationer med eftersæt, når knægten i sin nyindkøbte toyota supra turbo ikke lige mener at der skal være et klip i kørekortet??

Iøvrigt, så er al streetrace på gaden jo effektivt stoppet fra og med den dato.
De kan bare line op, og nappe et klip i dem alle med de regler. Det kan ikke tage ret meget mere end 2måneder før de skal til at omskole betjente til motorsagkyndige.

Måske man skulle blive kørelærer, for det er der da penge i.....Det bliver der ihvertfald inden jul!

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
SÅ farligt er det vel heller ikke eller hvad drenge? Politiet har jo ALTID kunne misbruge deres magt hvis de har haft lyst til det. Dessuden kan man jo bare køre ordentligt og specielt i hverdagstrafikken når risikoen rent faktisk er anselig.

Egentligt ser jeg hovedsageligt kun ET direkte problem i det her... Og det ville netop koste den kære MC panser på billedet en fint klip i hans kort!

Hvor tæt må man køre på den forankørende inden det er FOR tæt. Hvor tæt må man køre hvis man har planer om at overhale. Hvordan afgøres det hvor tæt man kører i en given situation og hvilke forhold spiller ind i om det var for tæt, regn, tåge, sne, nat osv.? Den regle er INTET værd da de ALTID vil være et vurderingsspørgsmål med udgangspunkt i den reele situation. Der er ingen bare lidt klar difination på den regel!
Selvfølgelig er ham der ligger 2 meter bag den foran kørende som i forvejen kører 140 på motorvejen jo et klip værdig.

I øvrigt læste jeg lige i dag at der ikke har været færre trafik dræbte i jylland de sidste 50år mener jeg det var... Hvad skal alle de strammelser så til for?

V/h Christian

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time