Således finder vi hinanden til DHB, dem der har lyst...
Som skrevet i en anden tråd, er vi nogle stykker her fra Powerpage, som gerne vil træffe de andre herindefra.
Nogle vil måske gerne bare lige sige "davs", nogen vil måske hyggesnakke i kortere eller længere tid, og andre har måske lyst til lidt uforpligtende fællesgrill lørdag ca. fra klokken 19:00 og frem...

.
Da det endnu er uvist, hvorhenne på pladsen vi vil grille, bliver info at finde således:
1) Ved en af deltagernes camp (altså i kørerpit-området) vil der være en "Powerpage"-stander med up-to-date information.
2) På min egen bil, som er forholdsvis let at genkende

vil der være tilsvarende info.
Ang. grill:
Jeg regner med at medbringe 1 eller 2 små discount-grille, rigeligt med kul, samt lidt krydderier/grillolie o.l.
Folk skal så bare selv sørge for kød/kartoffelsalat/bestik/siddeplads.
Og måske en ekstra grill hvis man er "flere", som følges.
Det hele lyder måske lidt klinisk/tørt, men som snakken gik sidste år kunne vi godt have brugt en dag ekstra.....

, det var uhyggelig hyggeligt.
Og for en ordens skyld vil jeg lige gøre opmærksom på 2 ting:
A) Der er tale om en uforpligtende, uhøjtidelig, uformel og totalt-på-gulvet "snakke-sammen-mens-vi-med-sorte-fingre-indtager-vores-nødvendige-mad" - ting, hvor SÅ MANGE SOM MULIGT forventes at komme forbi og som minimum hilse på.
B) Det vil måske blive betragtet som asocial adfærd at benytte megafon, anvende spændetrøje el. lign., hvis man i en snak bliver voldsomt uenige om fx tilspændingsmomenter, MTBE, Ford-motorernes overlegne tuningspotentiale, oktantal, motoroliens betydning i indkøringsperioden, DHB-reglementet, etc...
Kort over området findes her:
http://www.vmax.dk/events/DHB2005/koorkort.pdf
VH Lars, der glæder sig som det lille barn, der findes inden i os allesammen.
PS: Indlægget vil løbende blive ændret/opdateret....