For at gøre en kort historie lang...
Længe leve
www.freddys-carparts.dk
Min motor havde brækket sig ( igen ) og jeg ville have lavet den om til en 1,9.. Freddy som var den billigste havde ikke tid men ville gerne sælge mig stumperne...
Da jeg så modtager dem og giver dem til min cylindermand siger han at han IKKE vil lægge det møg ned i den.. desuden var pakningssættene forkerte.. det eneste jeg kunne bruge var selve krumtappen. Men de nægter at tage det tilbage... heller ikke kun de ting de har leveret forkert..
så sender jeg hende en kopi fra forbrugerområdet, der fortæller reglen om 14 dages fuld returret.. og så vil de gerne tage det retur.. jeg sender pakken og der går 2 måneder uden at jeg hører noget.. jeg ringer dem op og de har aldrig modtaget pakken.... mig =
der er nu gået ca 1 år med min advokat og en masse skriverier frem og tilbage mellem dem, post danmark, min advokat og jeg.
nu står sagen som følger:
post danmark har skrevet under på at de har leveret pakken, der for vil de ikke erstatte den. Freddys carparts har aldrig modtaget den, derfor vil de ikke give mig pengene tilbage.
og jeg står med et underskud på 8500 for pakken, 2000 for advokaten og ingen stumper.... livet er en lort
så enten er det postmanden der har nølet den, eller også har Performance Car Parts V. freddy padkjær solgt den 2 gange...
så husk at uanset HVAD i skal sende så send det som rekommanderet..
Rs turbo 1,9 LT
www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk