s@g skrev:
Bruger "øverste etage" mer efter jeg er blevet far(og har en mere på vej) og har da osse fået totalskadet en bil. Ad sidste nævnte ska det da lige siges at jeg næsten holdt stille på vej frem mod rødt, da en "hvalp" lige sku se om hans Golf ku ta et sving på to hjul.
Det at bli far og få smadret en bil, har ændret min mentalitet og opværksomhed, når jeg sidder bag rattet.
Fint, men du kører så stadigvæk forstærkt?
For stærkt ifht hastighedsgrænserne eller forstærkt ifht hvad situationen kan bære?
Jeg er inderligt enig med dig i at man bliver mere fornuftig når man blive ældre(det gør de fleste da), men man skal huske ikke at glemme man selv har været ung engang. De fleste kommer bekvemt til at glemme de situationer man selv har været i der KUNNE ha gået galt, men som gik godt fordi man var svineheldig.
Jeg forstår ikke helt hvordan man kan slå søm i knægtens kors når man selv indrømmer man kører for stærkt, med en så irrelevant begrundelse at man bruger hovedet når man gør det. HVIS det endag går galt når man bruger hovedet så skal man endeligt ikke forestille sig at der ikke står andre mere eller mindre hellige personer(der måske endda bruger deres hoved?) med en hel kasse hellige søm de bekvemt kan slå i ens eget kors.
Som ulykken i karup hvor den stakkels knægt med lastbilen og minibussen blev korsfæstet til hudløshed af en hulens masse drønhellige personer, der blot satser på at det ikke bliver dem selv endag.
Man kan sgu ikke korsfæste en person, hvis man ikke kan holde en glorie i et passende niveau.
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!