natmekanikeren skrev:
Man kan se det hvis i samler stumperne op efter den har brækket sig.
Det er sXXX ikke sikkert at du kan Henrik
Den sidste motor der brækkede sig på mit felt, tror jeg var en Volvo motor ,der lå i en rød escort, det største frakment fra stempelkronerne var ca. 2 cm2 og fra motorblokken ca 4 cm2, resten var ubestemmeligt pulver/ smulder
Otto
Om så jesper får resterne af motoren kørt igennem shredderen så kan man se den forskel.
Nu var det havari vist hellerikke med std dele længere...
Men den forskel vi leder efter er om plejlstængerne er 9mm eller 13mm tykke. Den forskel, samt om sølerne er store eller små, kan ses på lang afstand, også efter et havari.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!