Ravnen skrev:
ae86 skrev:
Ravnen skrev:
Stein Bagger var også en flink fyr...
...og folk kunne da også bare havde lade være med at handle med ham, de vidste vel hvad de sagde ja til, eller gjorde de?
Ravnen skrev:
Handler som denne indgåes med en fælles forståelse for hvad der er ret og rimeligt, det der er foregået, som jeg ser det, er at der er en SLIMET OPPOTUNIST der har spottet en mulighed for at plukke en velmenende LÆS: samarbejdspartner for hans penge.
Der er utallige eksempler i historien på denne uacceptable måde at opføre sig på, i værre tilfælde har offret måtte gå fra hus og hjem, imens synderen går fri pga. Juridiske spidsfindigheder, DET SKAL STOPPES!
Ja det lugter lidt sådan .. men hvis det modparten skriver passer så er den pris på de 4.000 dkk pr motor den samme pris som modparten skulle have betalt for en motor fra Jørn hvis det i første omgang var lykkeds Jørn at få en aftale på plads med at få dem hjem fra Australien .. og du skal da ikke fortælle mig at Jørn ikke har haft lagt lidt oven i den indkøbspris han havde kunne skaffe de RB30 motorer til for uforudsete udgifter og lidt for besværet... dog næppe i samme størrelse som hvad modparten har gjort her .. og Jørn havde nok næppe kunde finde de motorer til meget under 4.000 dkk ellers ville han vel ikke gå med til den pris... e.g. hvis han havde set at de blev handlet til de 200 - 300 (*) som han skriver i første indlæg og som er den pris han nok har fundet dem til efter han har købt dem af modparten
(*) Tror Jørn har glemt at skrive at de priser er i AUD .. og ikke i DKK .. men hvis de er i DKK så er det nok en and
200 - 300 AUD svarer til ca 750 - 1 130 DKK
Som jeg ser den her sag, så drejer det sig om to personer der har indgået i et samarbejde om import af en håndfuld motorer, for at holde udgifterene nede, hvori ligger fidusen for Jørn hvis han skal betale "Stein Baggers" fortjeneste?
Korrekt, sådan er det.
Jeg fandt ud af at jeg betalte alle 4 motorer, samt fragt herfor.
Konfrontere Ronni med denne, og hans kæde hopper af, ogsiger at jeg kun kan få MINE 2 motorer, hvis jeg betaler moms og afgift af prisen på de 8114 kr., som jo er alle 4, og det siger jeg selvfølgelig nej til.
Så kommer det promte, du har mistet begge motorer og dine 8100 kr., of røret smides på, han må gerne tjene på mig, men det der får mig til at flippe, er meldingen om at jeg har mistet alt, og han står med 4 motorer, For Free.
Ps. Jeg har købt 2 andre af Egon, denne sag, er en princip sag, inten andet, pengene er jeg ligeglad med.