Feldthaus skrev:
Paragraffens nøjagtige ordlyd:
Det er forbudt at svejse differentialet i alle klasse, gælder og så ved forhjulstræk. I ET klassen over 12.00 sekunder er det tilladt med off-road 4 hjulstræk. Personbiler med originalt permanent 4 hjulstræk, må køre ned til 7.50 sekunder såfremt de fra fabrikken ikke er udstyret med en mellemgearkasse med reduktionsgear. Trækaksler og aksellåse specielt beregnet til dragracing er obligatorisk i alle biler med spærret bagaksel, samt i Competition, Super Gas, Super Comp og ET hurtigere end 11.00 sekunder. Se også 88.22.
Jo, det bliver et problem med akslerne hvis han kører under 11.00 sekunder. Jeg tror bare ikke at man sådan lige får dem til at ændre denne regel. MEN hvis i gerne vil have det, så vil jeg gerne gøre forsøget. Jeg vil bare gerne have kontakt til Lars, da jeg vil være helt sikker på at den er 100% standard, så jeg ikke kommer med forkerte fakta til DASU.
Hvad mener du med 100% standard, den EVO er ingen steder standard, men helt igennem bygget til at overholde de regler der skal overholdes.
Trækakslerene er designet til bilens ydelse/brug, men er det godt nok?, der bliver ingen steder i regelementet, nævnt noget om nogle standarder der skal overholdes udover at der skal bruges "specielle Drag aksler", hvad er disse for nogle? er det nok at skrive: DETTE ER EN SPECIEL DRAGRACING TRÆKAKSEL. på sine trækaksler?
_________________
corvus terrae terror...
_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”