Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 dec 2024, 17:26

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 134 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østfyn/Nyborg
møffe skrev:
.....så vidt jeg kan forstå er muhammede en krigsherre der var til for mange mange år siden, han vandt en masse krige og fik en masse lande lagt ind under sig.

Han giftede sig med hvem han ville. Heriblandt en 9årig! Fy for satan :evil: Og det er ganske vist. http://www.sondagsavisen.dk/Site/Laser/ ... 728301.htm Så lad bare reaktionerne komme!!

Fri bane, fuld hane!!!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
og sådan en fyr tilbeder man?? er der ikke rigeligt af sådanne personer i hollywood, som gifter sig med dem de har lyst til :lol: :lol: :lol: og hvis han først kom til i 570 så er han yngre end jesus.. og erkeenglen er da en dims fra den kristne verden. hvad hyler de over.. stik dem en tude kiks i syden.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
http://realdanish.ytmnd.com/

http://denmarkinflames.ytmnd.com/

haha ytmnd.com roxxors

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hejsa.
@ Møffe : Ja naturligvis er det da elementer fra den kristne begrebsverden... det er jo samme gud der tilbedes. Hvor kristne ligger stor vægt på Jesus ligger de vægt på Muhammed. Og jøderne tror de er Guds udvalgte folk :roll: ...

Jeg kan nu ikke se problemet med ytringsfriheden. Den har da aldrig været betvivlet, har den? Jyllandsposten mente vel at der var et miljø i Danmark der gjorde at folk ikke turde ytre sig p.g.a. reaktioner fra muslimer. Så kan jeg ærligt talt ikke se logikken i at trykke tegninger af deres profet med en bombe i turbanen... Der er jo ingen der har truet ytringsfriheden, den har hele tiden været der. Det kan vel ikke komme bag på nogen at frihed er begrænset af konsekvens, eller kan det??
Uffe Elleman sagde det meget præcist sidste år; Ytringsfrihed er en rettighed, ikke en pligt.
Og nu er der da forhåbentlig en masse der har opdaget hvad globalisering betyder på både godt og ondt.
Og gad vide om det er EU-skeptikerne der har set lyset og nu gerne ser at EU støtter Danmark, eller om det kun er dem der har været for EU hele tiden hehe....
Men mon ikke vi kommer ud af denne situation med en bedre opfattelse af hinandens kulturer og måder at leve på? Det vil kun være til gavn...

M.v.H. en ateistisk republikaner der går stærkt ind for globalisering ;).

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Det der nok gør det lidt svært for os vesterlændinge er, at vi simpelthen ikke begriber hvordan noget, der for os er et stykke grov satire, kan bringe folk så langt op i det røde felt !!
En af debatørerne i Dr1's program Søndag aften, en kvinde fra en muslimsk gruppering sagde: Hvis vi nu gjorde grin med Gud og Jesus så ville i jo også gøre det samme !!

NEJ Frk. Muslim............allerede der tager du grusomt fejl, allerede der viser du at du trods en dansk opvækst og dansk uddannelse stadig ikke forstår vores kultur !!!! Ikke en af mine bekendte ville smadre ambassader, droppe landes produkter osv. pga af Jesus tegninger, der ville helt sikkert blive diskuteret, debateret og udvekslet menninger, men ikke vold og ødelæggelse !!!!

Jeg synes simpelthen at vi burde ignorere samtlige de muslimske lande, lade dem råbe og skrige og skabe sig !! hvergang de har smadret en ambassade, så byg den op igen og igen og igen !! Når de siger nej til danske varer, så fjern et tilsvarende beløb i bistand, for lur mig om ikke mange af de lande der råber og skriger modtager dynger af bistand fra Røde Kors og den danske stat !!! Det er os der viser storsind ved bare at lade dem være de voldelige !!!

Så mangler vi bare at den latterlige danske presse også vender dem ryggen, så driver det sgu hurtigt over !!!!

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Den samme linie burde også bruges hvis de får held til at overbevise Rigsadvokaten til at lægge sag an mod Jyllands Posten !!!!

Så må vi straks lægge sag an mod samtlige danske immamer for intet mindre end Landsforæderi !!!!

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
xxblade skrev:
Det der nok gør det lidt svært for os vesterlændinge er, at vi simpelthen ikke begriber hvordan noget, der for os er et stykke grov satire, kan bringe folk så langt op i det røde felt !!
En af debatørerne i Dr1's program Søndag aften, en kvinde fra en muslimsk gruppering sagde: Hvis vi nu gjorde grin med Gud og Jesus så ville i jo også gøre det samme !!

NEJ Frk. Muslim............allerede der tager du grusomt fejl, allerede der viser du at du trods en dansk opvækst og dansk uddannelse stadig ikke forstår vores kultur !!!! Ikke en af mine bekendte ville smadre ambassader, droppe landes produkter osv. pga af Jesus tegninger, der ville helt sikkert blive diskuteret, debateret og udvekslet menninger, men ikke vold og ødelæggelse !!!!

Jeg synes simpelthen at vi burde ignorere samtlige de muslimske lande, lade dem råbe og skrige og skabe sig !! hvergang de har smadret en ambassade, så byg den op igen og igen og igen !! Når de siger nej til danske varer, så fjern et tilsvarende beløb i bistand, for lur mig om ikke mange af de lande der råber og skriger modtager dynger af bistand fra Røde Kors og den danske stat !!! Det er os der viser storsind ved bare at lade dem være de voldelige !!!

Så mangler vi bare at den latterlige danske presse også vender dem ryggen, så driver det sgu hurtigt over !!!!

jeg så også det omtalte program. og sjældent har jeg da set sådan en lalle glad person som åbenbart er muslimers åndelige vejleder og bliver kaldt imam. men en af de store grunde til (tror jeg) at danskere ikke mødes til alle disse ødelæg alt demostrationer er vel i bund og grund at vi er på arbejde. og er vi ikke der, så er konsekvensen at vi med god sikkerhed bliver fyret eller kommer op på kontoret til en samtale.

jeg mener ikke det er os som danskere der ikke fatter en skid. det er mere fremmede der ikke forstår at man kun kan få et land/nation op og køre i højeste gear udviklings/økonomisk ved en masse hårdt arbejde. og jeg bliver mindet om det hver gang jeg ser mine bedsteforældre, de har slidte kroppe og grove hænder. og det får man ikke fordi man var den første til at råbe som galninge på et gadehjørne fordi verden er uretfærdig. nej, nok mere det modsatte. og har man ikke forståelse for dette bliver man med stor sikkerhed en af disse galninge. vores fængsler er trodsalt fyldte med sådanne personer. danske/muslimer/etc. og alle har de det tilfælles at de ikke forstod hvad vores land er bygget af. sved/blod/tåre. og så kan man nyde det hele over en kold bajer når man er færdig. aldrig først.

men vil muslimerne have de ansvarlige for tegningerne udlevert til henrettelse. fint. så kræver vi alle muslimer som har bespottet det danske etc flag. og den kristne religion. og de skal blive henrettet på lige fod med dem fra jyllands posten.. mon ikke moder jord ville komme på en vild slankekur... det er bare ikke udvejen. så jeg er med på XXBLADES lille boycut af alle de tv udsendelser der er på tv. når nyheder bliver gamle bliver de trodsalt somregl glemt. og aber der hopper ned fra træerne, er jo set før :lol: :lol: :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=334039 ... ser man det :roll: ....

Titel:
Moderator

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=334172
Når nu vi er ved at linke til bizarre ting...

Verden er sateme af lave. Nu er det ikke sjovt nok at duske tøserne, nænej, nu vil man se på at ens møgkøter også får en tur i høet.

Jeg bliver vist gradvist mere og mere gammeldags...... :!:

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem

gammeldags? kan kun sige at HENRIK har en hvid hund også.... den ligner faktisk meget den fra avisen! sådan er der så meget.... MVH. søren

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 134 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Alle tider er UTC + 1 time