xxblade skrev:
Det der nok gør det lidt svært for os vesterlændinge er, at vi simpelthen ikke begriber hvordan noget, der for os er et stykke grov satire, kan bringe folk så langt op i det røde felt !!
En af debatørerne i Dr1's program Søndag aften, en kvinde fra en muslimsk gruppering sagde: Hvis vi nu gjorde grin med Gud og Jesus så ville i jo også gøre det samme !!
NEJ Frk. Muslim............allerede der tager du grusomt fejl, allerede der viser du at du trods en dansk opvækst og dansk uddannelse stadig ikke forstår vores kultur !!!! Ikke en af mine bekendte ville smadre ambassader, droppe landes produkter osv. pga af Jesus tegninger, der ville helt sikkert blive diskuteret, debateret og udvekslet menninger, men ikke vold og ødelæggelse !!!!
Jeg synes simpelthen at vi burde ignorere samtlige de muslimske lande, lade dem råbe og skrige og skabe sig !! hvergang de har smadret en ambassade, så byg den op igen og igen og igen !! Når de siger nej til danske varer, så fjern et tilsvarende beløb i bistand, for lur mig om ikke mange af de lande der råber og skriger modtager dynger af bistand fra Røde Kors og den danske stat !!! Det er os der viser storsind ved bare at lade dem være de voldelige !!!
Så mangler vi bare at den latterlige danske presse også vender dem ryggen, så driver det sgu hurtigt over !!!!
jeg så også det omtalte program. og sjældent har jeg da set sådan en lalle glad person som åbenbart er muslimers åndelige vejleder og bliver kaldt imam. men en af de store grunde til (tror jeg) at danskere ikke mødes til alle disse ødelæg alt demostrationer er vel i bund og grund at vi er på arbejde. og er vi ikke der, så er konsekvensen at vi med god sikkerhed bliver fyret eller kommer op på kontoret til en samtale.
jeg mener ikke det er os som danskere der ikke fatter en skid. det er mere fremmede der ikke forstår at man kun kan få et land/nation op og køre i højeste gear udviklings/økonomisk ved en masse hårdt arbejde. og jeg bliver mindet om det hver gang jeg ser mine bedsteforældre, de har slidte kroppe og grove hænder. og det får man ikke fordi man var den første til at råbe som galninge på et gadehjørne fordi verden er uretfærdig. nej, nok mere det modsatte. og har man ikke forståelse for dette bliver man med stor sikkerhed en af disse galninge. vores fængsler er trodsalt fyldte med sådanne personer. danske/muslimer/etc. og alle har de det tilfælles at de ikke forstod hvad vores land er bygget af. sved/blod/tåre. og så kan man nyde det hele over en kold bajer når man er færdig. aldrig først.
men vil muslimerne have de ansvarlige for tegningerne udlevert til henrettelse. fint. så kræver vi alle muslimer som har bespottet det danske etc flag. og den kristne religion. og de skal blive henrettet på lige fod med dem fra jyllands posten.. mon ikke moder jord ville komme på en vild slankekur... det er bare ikke udvejen. så jeg er med på XXBLADES lille boycut af alle de tv udsendelser der er på tv. når nyheder bliver gamle bliver de trodsalt somregl glemt. og aber der hopper ned fra træerne, er jo set før