lqs skrev:
Supra_Jorn skrev:
Hvad ville der ske ved at ændre reglerne for race til DHB.!
At lufthavnen den weekend er et privat område, det må også være i ejerens interesser, ejeren af Vandel, således at der vil være fremtidige race på Vandel.
Er det ikke lovligt at kører rundt i en smadret bil, uden sikkerhed, lys og lygter, bare det er på privat område.!!
jo.... det er lovligt nok...polititilladelse skal blot være iorden når vi taler om løb i denne størrelse. dvs forsikriger, godkendt regelsæt for banesikkerhed i henhold til 827 mm. det der bliver sværest er måske det med at finde viljen til at erkende at de hurtige biler ikke har så meget med alm gadebiler/nummerpladebiler at gøre. dette bliver måske lidt svært for bøde arrangør og tilskuere se i øjnene?
MVH søren
Deri paradokset...
Hvad er slemmest, en voldtunet ulovlig "standard" bil med nummerplader, eller en voldtunet (ulovlig?) bil med bur, kardanring, springkåbe, brandslukker, skærm, h-seler m.v. (også?) med "lade som om plader", til et lukket arrangement...
Der er kun to løsninger (LÆS: EN) på dette problem:
1. ALLE kører 100% lovligt.
2. ALLE registrerings krav bliver droppet.
Det sørglige er at myndighederene ikke magter at indgå en dialog, men istedet vælger igen igen at opføre sig som lede urimlige facister, tydeligvis af små grå mænd drevet af lyst og rendyrket grådighed, uden skelen til hvad resultatet af en sådan fremfærd måtte blive, nemlig at folk vil sive tilbage til vante rammer på gader og stræder, hvor man nemmere kan dyrke sine "ulovligheder" uden at være "easy target" på et indhegnet område til et ellers lovligt arrangement...
Det er "virksomheds drift" af værste skuffe, hvad nytter det at en afdeling præsterer et godt regnskab hvis det er på bekostning af alle de andre afdelinger?
_________________
corvus terrae terror...
_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”