Feldthaus skrev:
@ HenrikGM
Du misforstod mig vidst temmeligt meget.
Min mening var at hjælpe med at få rettet reglerne til, således det er muligt at bygge en EU bil således den kan godkendes til at køre stærkt. I siger det er umuligt med nuværende reglement, så det må der kigges på.
)
Prøv feks at se hvilke krav der skal til, når der kommer 4hjulstrukne biler.
Vi snakker trods alt om biler der LÆGGER UD med at køre en midt9 tid, vel at mærke på en upreppet bane. Der kan ingen SFI dele fåes.
Masser af § i det oversatte reglement kommer fra USA, tilskrevet USA biler, incl de svagheder et 50år gammelt design har. Bilindustrien er trods alt kommet et stykke siden. Det samme burde have sket med reglementet.
Dernæst kommer at man forsøger at kopierer USA regler og krav til Danmark. Faktum er at det ikke kommer til at ske i DK, medmindre nogen kommer med en sæk penge.
Accepterer vi derimod at det organiseret lovligt race der idag bliver kørt på lukkede flyvepladser er toneangivende, og skriver regelsættet til de biler, under de forhold, SÅ er der en chance for et regelsæt der kan, skal og vil blive overholdt.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!