xxblade skrev:
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=333608
Der skal ikke dukke nogen op med tørklæder her i mit værksted i dag
og endnu en gang får de etniske miniortiteter lov til at straffe folk som de vil efter deres love og religion.. i et kristent land??? ganske flot. men laver vi et billede af en person med en bombe i turbanen, som er ganske fortællende om vores syn på muslimer og deres tro. ja så bliver der sq borgerkrig.... hvem er den oversete part her??
det er naturligvis ikke størstedelen af muslimerne i dk som er problemet. det er sikkert kun ca 0,5-1% af dem.. og et er ganske sikkert 2.genarations indvandre som lader alle deres føelser og fustrationer gå ud over omverdenen. men hvem hjælper det???
det ville sikkert se meget mere positivt ud hvis de unge personer som laver balladen. blev sendt hjem til deres oprindelige hjemland, og skulle leve som fattige og udstøte, af majs og ris. og på helligdagene måske fik en luns kød i kæften. problemet er bare at det har med en god sansynelighed aldrig prøvet. og derfor ikke kan se den luxus de lever i, her i dk. vi tog dem til os som flygtninge enten politisk eller pga krig. de ville sikkert ha været døde den dag idag hvis vi ikke havde hjulpet dem med at komme væk fra de landområder som blev ødelagt af udefrakommende krigsherre og soldater hvis grådighed ingen ende ville tage. de blev fordrevet fra deres hjem pga andre ville tvinge dem til en anden tilværelse end den de havde kær. de flygtede over hals og hovede midt om natten for ikke at blive voldtaget,banket,tortureret og henrettet pga de havde en forkert tro eller andre holdninger end de udefra kommende.
og så byder vi dem velkommende i dk. giver dem mad og tage over hovederne. de har en anden tro som de får lov til at beholde. de har traditioner vi lader dem beholde. de har andre hellige tidspunkter som vi lader dem beholde. de håner vores kvinder som ludre og bruger dem som sexslaver efter behov. og dømmer andre efter love som kun findes i deres hjemland som de flygtede fra. og så når vi som en nation siger stop. om de ikke så skriger højt rasistme... nu er det fandme nok. jeg er dansker. gennem mange generationer. ikke 1. eller 2. men MANGE. og jeg forlanger sq min ret. vil jeg være muslim. så tager jeg til de muslimske lande. vil jeg være hindu ja så er indien jo et godt sted at tage hen. men jeg er kristen. og mit sprog er dansk, jeg er så hvid i huden at jeg kunne stå i en snedrive uden tøj, og jeg ville være VÆK. men stadig skal jeg finde mig i alt fra personer der synligt ikke er fra DK.
så vidt jeg kan forstå er muhammede en krigsherre der var til for mange mange år siden, han vandt en masse krige og fik en masse lande lagt ind under sig. men hvis vi alle havde den ide. så skulle hitler jo være en profet den dag idag. og det samme skulle mange andre krigsherre.. bla har vi jo en magrethe 1. som vi skulle tilbede i stor stil. og det er jo ganske i min ret, hun var en stor dansk person, en dygtig dronning. og en snu kvinde. problemer er bare hun er død og borte, og som muhammede var til i en helt anden tid. vi er nu i 2006. love,regler og lande er noget helt andet idag. istedet for at brænde naboens kornmarker tjener vi penge på ham idag.. eller er det kun inden for kristendommen vi er blevet træt af at kirken skal fortælle os hvordan alt skal gøres, og vi har fundet bedre måder at leve på. er muslimer bare en slaks under mennnesker som ikke skulle have ret til at dele luft med os. skal de henrettes som høns med fugleinfluenza, bare fordi de viser dem selv på offentlige steder? NEJ siger alle i den vestlige verden. men tager man til de muslimske lande skal alle hanrettes for at være dansker. det er et fantastisk samfund vi lever i.