[/quote] Vores regler ligger tæt op at reglerne i Dragracing og motorsport generelt så jeg tror ikke at du får nogle problemer, en god tommelfingerregel er at der altid skal være to uafhængige "lag" imellem dig og dit brændstof, udover selfølgelig at tingene skal være ordentlig fastgjort, men da i laver fine biler dernede i yderområdet på roemarkerne så tror jeg ikke ar der er nogle problemer i denne henseende
De tanke du taler om, det er vel ikke de komposit fuelcells der? for det er en svamp beklædt med kevlar, ikke andet...
Med hensyn til reglerne for tanke generelt så kommer vi som sagt til kigge på dem igen, vi har indledningsvis med vilje ikke lavet dem for omfattende for at reglementet ikke skal blive for stort og uoverskueligt, hen ad vejen vil vi dog løbende vurdere hvor vi kan blive nødt til at udbygge dem så de hele tiden afspejler de biler der stiller op. Jeg kan anbefale de kørere der stiller op og som virkelig mener noget med det, at skele til dragracingreglementerene på emnet. På et eller andet tidspunkt i år får vi forhåbentlig også vores chassissyn op at køre og her vil vi kunne "fange" mange af de problemer folk kan kumme ud for, men mere herom senere.[/quote]
ja jeg kan se det stort set samme regler omkring benzin anlæg som dasu..så det jo fint..
det tanke jeg snakker om kan jeg ikke lige huske navnet på,men har set dem i usa og de var ikke lavet som dem du beskriver..
jeg har ikke tænkt mig at skifte tank jeg laver det bar iorden det jeg har ..