Supra_Jorn skrev:
Idet jeg har betalt for 4 motorer, fragt osv., truede han mig med at jeg skulle betale Told og Moms af motorerne når de ankom til Danmark, så lægger jeg 2 og 2 sammen, det vil sige at jeg også skal betale told og moms af deres motorer, da jeg jo har betalt alle, dertil svarer jeg Nej, da jeg syntes jeg havde betalt nok, og så kom det promte i mobilen, så har du mistet både penge og motorer.
Siden da, har han gentagne gange dagligt kontaktet mig pr. tlf, lige fra sent på aften, efter midnat, kl. 04.54 en tirsdag morgen, midt på formidagen, og vil blot fortælle mig, at han gør dette for at genere mig mest muligt, jeg spørger så, hvorfor han kontakter mig hele tiden for at fortælle det samme, for at komme i en slags dialog med ham, så svarer ham blot, han elsker at genre mig, og så griner han højtlydt i mobilen, han får en god griner hver gang han kan genere mig siger han, han ringer fra hemmelig nummer, han er virkelig så langt ude i tovene, fatter ikke hvad der sker i hovedet på ham.
Hvad ville i gøre.!!
Ps. 1000 tak for jeres hjælp indil nu.
Ring til politiet, spør om du kan få spærret hans nr. på dit abb.
Det er din udbyder der spærre for ham, men det er nok noget lettere hvis politiet går med til det...