Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 07 jan 2025, 16:21

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 106 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Jeg har lige læst heeeeeele tråden igennem!!! Føler med dig Jørn... sikke en for langt ude syg ond kold person ham gutten!!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Supra_Jorn skrev:

Idet jeg har betalt for 4 motorer, fragt osv., truede han mig med at jeg skulle betale Told og Moms af motorerne når de ankom til Danmark, så lægger jeg 2 og 2 sammen, det vil sige at jeg også skal betale told og moms af deres motorer, da jeg jo har betalt alle, dertil svarer jeg Nej, da jeg syntes jeg havde betalt nok, og så kom det promte i mobilen, så har du mistet både penge og motorer.

Siden da, har han gentagne gange dagligt kontaktet mig pr. tlf, lige fra sent på aften, efter midnat, kl. 04.54 en tirsdag morgen, midt på formidagen, og vil blot fortælle mig, at han gør dette for at genere mig mest muligt, jeg spørger så, hvorfor han kontakter mig hele tiden for at fortælle det samme, for at komme i en slags dialog med ham, så svarer ham blot, han elsker at genre mig, og så griner han højtlydt i mobilen, han får en god griner hver gang han kan genere mig siger han, han ringer fra hemmelig nummer, han er virkelig så langt ude i tovene, fatter ikke hvad der sker i hovedet på ham.

Hvad ville i gøre.!!

Ps. 1000 tak for jeres hjælp indil nu.

Ring til politiet, spør om du kan få spærret hans nr. på dit abb.
Det er din udbyder der spærre for ham, men det er nok noget lettere hvis politiet går med til det...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
hvorfor dog spærre ham, optag alt han siger i stedet. det kan gøre VIRKELIG let. man kommer til at ofre et head set og lidt tid med lodde kolben, men så kan man med en almen diktafon optage alle samtaler. det har jeg før gjort brug af da jeg skulle købe en lejlighed hvor sælgeren forlangte et anseeligt beløb under bordet... så nu har jeg en ganske fin optagelse af ham hvor han forklarer alt der sku ske. det hele gik dog som han lovede så han ved ikke at optagelsen eksisterer.

men det er ALTID godt at ha et ekstra es i ærmet jo.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Supra_Jorn skrev:
DK-Hostmaster, den brugte jeg på dag 1, men jeg kan ikke skrive sådan noget, da det forringet min sag.

Jeg fik bare fornemmelsen af at du ikke kunne finde ham da du i denne post skrev:

Supra_Jorn skrev:
Jeg har masser af beviser, både mails, sms og mms, jeg har et lille job hvor jeg ofte arbejder sammen med politiet, og dem kontaktede jeg i mandags, og bad og rådgivning, onsdag var jeg klar til at anmelde ham for afpresning og bedrageri, havde alle mails i denne handel og de fandt hans adresse, selv omman ikke kan finde vedkommende, hverken krak, oplysningen, de gule side, også selv om jeg både havde hans fulde navn, by og mobil nummer, hvorfor gemmer han sig så godt.

Desuden så skal jeg lige have rettet en lille fejl
jeg fik skrevet : og da alle hjemmesider i danmark styres af DK Hostmaster hvilket ikke er helt rigtigt.. det skulle være: og da registreringen af alle .dk domainer der styres af DK-Hostmaster

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland / 6650 Brørup
ae86 skrev:
Supra_Jorn skrev:
DK-Hostmaster, den brugte jeg på dag 1, men jeg kan ikke skrive sådan noget, da det forringet min sag.

Jeg fik bare fornemmelsen af at du ikke kunne finde ham da du i denne post skrev:

Det er også korrekt, men jeg har et familiemedlem de arbejder indenfor IT, han sendte det til mig, og det er nu snart 2 uger siden, men da jeg lavede anmeldelsen på vedkommende, havde jeg ikke ret meget på ham, men det er siden blevet tilføjet.

Endnu en tilføjelse til min tråd (Told og moms)
Vedkommende der snyder mig, kontakter mig i december, og fortæller at de 4 motorer ikke kan stå på en euro-palle, men i stedet skal fragtes til Danmark på 2 paller, det vil give en ekstra regning på ca. 1750 dkr., som afsenderen fra Australien betaler, da han har syltet det lidt, og her dummer jeg mig, jeg kommer først i tanke om dette i går, og er ved at fremskaffe den sms ved hjælp fra andre, som beviser at jeg taler sandt, ergo, fragten er 1750 kr for motorerne, og eg har betalt 7600 i fragt.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
HAHAHAHA Det bliver sku da bedre og bedre.

Det jo en SMS indrømmelse det der... Fjols...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gun City
Hold kæææft en hat. Det er fandme flot, at du kan styre dig. Den mand er da øretæve-indbydende... :lee:

Titel:
Medlem

Nøj.. har sq respekt for din ro.... jeg koger bare at læse det her.... man for jo helt lyst til en fælles tur til .....

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
ja du har ret, en fælles powerforum tur... :lee:

Titel:
Medlem

Præcis

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 106 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Alle tider er UTC + 1 time