Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 07:32

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Ja, tillykke med resultatet til Lasse..

Jeg tror jeg skriver for mange her inde når jeg skriver at jeg glæder mig til at se masser af fine videoer der nede fra ,-)

.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Herning, Midtjylland
John Sahl skrev:
Jeg tror jeg skriver for mange her inde når jeg skriver at jeg glæder mig til at se masser af fine videoer der nede fra ,-)

Jeg har filmet 3 timers rå-materiale dernede fra... Så der er lige lidt redigeringsarbejde. Jeg regner med at lave en kort teaser film som jeg smider online, og en KOE DVD (der kan købes for et symbolsk beløb) med masser af race og fokus på de danske deltagerbiler.

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
efterz skrev:
Jeg har filmet 3 timers rå-materiale dernede fra... Så der er lige lidt redigeringsarbejde. Jeg regner med at lave en kort teaser film som jeg smider online, og en KOE DVD (der kan købes for et symbolsk beløb) med masser af race og fokus på de danske deltagerbiler.

Det lyder supercool Jonas, jeg køber i al fald gerne en DVD.

.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
ha ha, jamen sit eget cheerleader hold er da lige det jeg ønsker mig :D kan vi arrangere nogle kvindelige medlemmer på holdet mon?

jeg er også gerne aftager af en dvd der jonas... :mrgreen:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
Yugo Turbo skrev:
ha ha, jamen sit eget cheerleader hold er da lige det jeg ønsker mig :D kan vi arrangere nogle kvindelige medlemmer på holdet mon?

jeg er også gerne aftager af en dvd der jonas... :mrgreen:

Intet problem i det Lasse hehe Vi køber da bare nogle af de der glædespiger langs hovedvejen til det hehehe

Så er der også lidt LQS kan tage billeder af hehehe

I took an IQ test and the results were negative.

Titel:
Moderator

Staalanden skrev:
[Intet problem i det Lasse hehe Vi køber da bare nogle af de der glædespiger langs hovedvejen til det hehehe

Hmm.....jeg har lige modtaget et stemningsbillede af bagpartiet på en stor gut i køredragt, bukket forover v. en fin hurtig BMW.... :tooth:

Kan vi ikke få en definition på "glædespiger"..... :wow:

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
HenrikGM skrev:
Staalanden skrev:
[Intet problem i det Lasse hehe Vi køber da bare nogle af de der glædespiger langs hovedvejen til det hehehe

Hmm.....jeg har lige modtaget et stemningsbillede af bagpartiet på en stor gut i køredragt, bukket forover v. en fin hurtig BMW.... :tooth:

Kan vi ikke få en definition på "glædespiger"..... :wow:

Nu var det ikke lige Tjuk jeg tænke på hehe Nærmere et par stykker af de mange tøsser som stod gjorde sig i vinduerne langs vejen. Sikke de kunne smile og vinke hehe

I took an IQ test and the results were negative.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Det er nemlig rigtigt fedt med KOE og man må håbe at der er flere danske gearhead vikinger med hurtige biler, der får øjnene op for dette faktum så de kan komme ned og vise fanen (hvis en vis rød 4wd var mødt op havde det måske været den istedet for den svenske audi der vandt Vest afdelingen) personligt er jeg pisse ærgelig over at "kun" være tilskuer - alligevel har det været en fed weekend jeg ikke ville undvære, KOE er SÅ mange gange bedre end DHB at det ikke kan sammenlignes, ingen tvivl om at KOE er til for kørene.

Skulle man komme med noget kritik, er der på negativ siden at sige:

Et kørermøde ville være en god ide (dem der var dernede ved hvorfor!)

At et Golf uden bur fik lov til køre sub 10'ere og endda deltage i finalen.

Meget glat bane (spillets regler)

For få toiletter, dog var de rene dem der var, (-stanken...)

Meget meget mærkelig Belgisk grillmad med ekstreme mængder af majo... (skulle lige have den med)

Lang køretur (læs: tager lang tid, Lasse; din GPS stinker!)

Hvor blev alle de andre af som var meldt til? (Michael, Brian , Lars m.f )

På positiv siden:

Løbsafvikling er til at leve med, evt. ventetid bliver rimeligt opvejet af at der køres fra 9 morgen til 7 aften om lørdagen og 9 til 12 søn (kvali.) samt finaler til ca. 18

Der er ingen faste tidspunkter bestemte kørere skal køre på under kvali., alle kører mod alle når man gider/er klar.

Fed stemning, minimalt med fulde og larmende idioter (de værste var egentligt os selv...)

Lang køretur - er vel en del af oplevelsen og så får man siet de værste tumper fra, kun de mest seriøse kører for det her, den svenske Audi bor f.eks. 1000 km nord for Stockholm! (prøv at regne på det)

Ikke for mange tilskurere, så der er til at komme rundt i pitten OG IKKE NOGET PIS MED AT TRAILEREN SKAL PARKERES 15KM VÆK!

Man kan have lige så mange "mekanikere" med som man orker, mod betaling, der er plads til det og de må ALLE komme med inden for "hegnet" i pitten (vi endte op med at være fem goombaer til at holde Tjuk's psykopat flåde på sporet så han kunne varme dæk..)

Jeg kunne blive ved, men ville foretrække at folk selv prøvesmager...

Billede

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland / 6650 Brørup
Ravnen skrev:
Det er nemlig rigtigt fedt med KOE og man må håbe at der er flere danske gearhead vikinger med hurtige biler, der får øjnene op for dette faktum så de kan komme ned og vise fanen (hvis en vis rød 4wd var mødt op havde det måske været den istedet for den svenske audi der vandt Vest afdelingen) personligt er jeg pisse ærgelig over at "kun" være tilskuer - alligevel har det været en fed weekend jeg ikke ville undvære, KOE er SÅ mange gange bedre end DHB at det ikke kan sammenlignes, ingen tvivl om at KOE er til for kørene.

Skulle man komme med noget kritik, er der på negativ siden at sige:

Et kørermøde ville være en god ide (dem der var dernede ved hvorfor!)

At et Golf uden bur fik lov til køre sub 10'ere og endda deltage i finalen.

Meget glat bane (spillets regler)

For få toiletter, dog var de rene dem der var, (-stanken...)

Meget meget mærkelig Belgisk grillmad med ekstreme mængder af majo... (skulle lige have den med)

Lang køretur (læs: tager lang tid, Lasse; din GPS stinker!)

Hvor blev alle de andre af som var meldt til? (Michael, Brian , Lars m.f )

På positiv siden:

Løbsafvikling er til at leve med, evt. ventetid bliver rimeligt opvejet af at der køres fra 9 morgen til 7 aften om lørdagen og 9 til 12 søn (kvali.) samt finaler til ca. 18

Der er ingen faste tidspunkter bestemte kørere skal køre på under kvali., alle kører mod alle når man gider/er klar.

Fed stemning, minimalt med fulde og larmende idioter (de værste var egentligt os selv...)

Lang køretur - er vel en del af oplevelsen og så får man siet de værste tumper fra, kun de mest seriøse kører for det her, den svenske Audi bor f.eks. 1000 km nord for Stockholm! (prøv at regne på det)

Ikke for mange tilskurere, så der er til at komme rundt i pitten OG IKKE NOGET PIS MED AT TRAILEREN SKAL PARKERES 15KM VÆK!

Man kan have lige så mange "mekanikere" med som man orker, mod betaling, der er plads til det og de må ALLE komme med inden for "hegnet" i pitten (vi endte op med at være fem goombaer til at holde Tjuk's psykopat flåde på sporet så han kunne varme dæk..)

Jeg kunne blive ved, men ville foretrække at folk selv prøvesmager...

Er 100% enig med ravnen, og så lærer man en masse nye mennesker at kende, på en hel anden måde, ved at være sammen med dem 24/7, selv om det var en lang kørertur, var der skammen hygge over det alligevel, ufatteligt hvor meget pis der kan fyres af af voksne mennesker i en flok walki-talkies på vejen ned, jeg var flad af grin. ( Pædofil og pigen)

Jeg kan kun opfordre andre seriøse til at tage med på denne tur, jeg er 100% med de næste mange år.

Billede

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
hvor er det bare skønt at mit budskab er ved at komme igennem... var hooked ved min første deltagelse i 2006 i chimay og skal helt klart bare med hvert år... (dog kan min installatør prøve næste år på nuværende tid godt gå hen og blive et problem, men nu får vi at se :( )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Alle tider er UTC + 1 time