Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 08:33

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 103 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midt jylland
jeg kan garantere dig at den hvide corolla kun koster en brøkdel af hvad de biler som ellers vinder klasserne har kostet,

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
jakob er helt bestemt kommet MEGET langt med det budget han har lagt i den hvide.

Hvad jeg ved af kører han i den til tider hvor det ikke er til ræs.

Jeg kører i alt fald i min til tider. ikke så meget som jeg ville ønske, men turen til holeby køres derned. og havde bilen "boet" på samme matrikel som jeg var det ret sikkert også blevet til flere km i den. :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

og lige præcis derfor synes jeg det er fortjent sejr når du vinder, i stedet for alle de der racere som aldrig ser vejen andet end når de skal mappes.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
zoolander skrev:
og lige præcis derfor synes jeg det er fortjent sejr når du vinder, i stedet for alle de der racere som aldrig ser vejen andet end når de skal mappes.

De færreste biler køres i lukket trailer ;-) Men derfor deler jeg samme repeskt for lasse og jakob og andre som dem. Streetrace er for biler der bliver kørt i på vejen også...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Mester Medlem

årh sådan... takker

men denne gang skulle det jo ikke være sådan desværre. jeg missede irriterende nok mit tredje gear i finalen. og sådan noget er der jo ikke "råd" til når jakob er i den anden bane... :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

skide med det det er jo kun for sjovt, og folk ved jo godt din bil er super hurtig

Titel:
Mester Medlem

hvis man skulle kåre den hurtigste gade/meget brugt i trafikken/og mange øh andre steder, der samtidig stiller op til DHB,ville mit valg være en rød SUPRA fra ODENSE!
men det er en umulig bedømmelse.... som det er pt er regler ret løse, men tror egentlig også det er det den alm tilskuer gerne vil have.
MVH søren
ps dem der vinder er dem der vinder, og tillykke med det!

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
lqs skrev:
hvis man skulle kåre den hurtigste gade/meget brugt i trafikken/og mange øh andre steder, der samtidig stiller op til DHB,ville mit valg være en rød SUPRA fra ODENSE!
men det er en umulig bedømmelse.... som det er pt er regler ret løse, men tror egentlig også det er det den alm tilskuer gerne vil have.
MVH søren
ps dem der vinder er dem der vinder, og tillykke med det!

Jeg må erklære mig meget enig.
Jeg forstår holdningen om at det er imponerende når en bil som af og til bruges i det daglige slår en "trailerqueen" - og at det er den "sande ånd" osv. osv.
Men i praksis er det jo totalt umuligt at sætte regler for, så derfor bliver reglerne aldrig sådan.

Så kan man bare glæde sig når det sker at en lidt mere dagligdags bil leger kispus med resten - men det gør ikke sejren mindre imponerende for dem der har rendyrkede dragsters.

Billede
Golf GTi 16V til rally

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: sjælland
når alt kommer til alt , så er det tiden der tæller , om der er plader på eller ikke , det er irellevant.
der er ikke noget foreskel på min vogn kontra lasses eller jacobs eller andre i top ti , foreskellen ligger i hvor stor en slyngel man er når den skal synes, og hvor meget man vil bygge om ....
at køre med en 2liters i en 1,3kaross er jo ikke lige i følge bogen, og hvis , folk skal betale 600dkr for en weekend , så er det ikke benny-brians opel kadett med 140 gsi hk , de vil se , det er et show , og det har det altid været!!!

der er ingen af de biler der stiller op der kan synes ifølge danske synsregler !!!!!! ikke engang dem til DFB .....

når dette er sagt , vil jeg gerne påpege at det er en flot tid lasse har lavet med den effekt ,og flot effekt jacob lavede , ( synd den ikke fik lov til at strække benene med de 607hk )

og tillykke til evo lars!!! :rock:

sur røv og god weekend! :twisted:

Titel:
Mester Medlem

hørt... :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 103 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Alle tider er UTC + 1 time