klyfax skrev:
ladathomas skrev:
ikke for og sige nået har dasu intet med at løbet blev aflyst
jeg snakkede selv med streetfare og de maglede 2 med C1 licens til og starte bilerne hvorfor må i ikke spøre mig om
jeg gjore alt hvad der stod i min magt for og finde disse 2 men måtte hurtigt opgive da de skulle nået andet fandt kun en som kunne men de skulle bruge 2
Det er simpel hen så lækkert nå folk har deres fakta rigtige, og så beskylder folk med det.
Det jeg syntes er aller mest sjovt i den her tråd er at Henrik og Hartvig forsøger på at bekæmpe DASU's såkaldte monopol, men i stedet kæmper de i mod hinanden, og når faktisk ik meget længere end for et ½ år siden...
Et trist syn, når både Blackrace og Sindal løbet (Aner ik om det var Sindal eller streetracing.dk der stod bag, evt. begge?) kan skaffe rigtige mange køre til hver deres løb...
Hi-hi Magnussen,
Hold kæft hvor har du bare ret og set fra min side (hermed anerkender jeg at der kan og skal være plads til andres meninger og holdninger) er det "interne" stridspunkt detaljeringsgraden af et fælles banereglement.
Vores (DLSU) holdning er at vi skal få godkendt et "minimums" banereglement som i høj grad ligner det som vores "venner" i DASU allerede har fået godkendt.
Ideen er så, at det enkelte klubber og arrangører med omtanke og fornuft laver de såkaldte tillægsregler for hvert enkelt arrangement. På denne facon sikrer vi at den grundlæggende sikkerhed er på plads omkring de kendte streetraceløb (Holeby, Sindal og Lindtorp osv.) men med frie hænder til at stramme reglerne hvis man f.eks. ønsker at afvikle med uindregistrerede biler osv. osv.
Nemt simpelt og enkelt, hvilket foreløbig Holeby, Sindal og Aalborg folkene er enige om.
@ Søren
Arrangørerne af Sindal er desværre bannet herinde på grund af brud på annonceringsreglerne - hvilket er lidt ærgeligt - specielt fordi deres løb den 10 maj. er det næste store løb i DLSU regi.
@ Alle
Måske er tiden inde til det næste klub/arrangørmøde
@ Alle
Den gældende lovgivning på området beskriver ikke - og stiller derfor ingen krav om - officials licenser mv. Så mit gæt er, at Streetfire med deres dragrace bagrund har overfortolket lovgivningen og savet i den gren de selv sidder på
Men lad os høre det fra dem selv eller folk som har været involveret i projektet.
/Hartvig