Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 16 apr 2025, 17:40

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 104 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

HARTVIG... i al venskabelighed. hold dig dog for fanden til fakta. tror det ville gavne rigtig meget! MVH søren
ps hvem/hvad menes med SINDAL?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Mester Medlem

http://dragracing.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=39
regler til racet tråden STARTEDE med at handle om.... lyder fint, men gad vide hvad en godkendt bøjle er for noget i denne sammenhæng? fint der ingen krav er til brandstof eller lovlig indregistrering. MVH søren

Titel:
Moderator

Hartvig skrev:
@

Igen - igen ........ drop alt pladderet og kom ind i kampen med alt den lyst, vilje, erfaring og evner som du og mange andre kan byde ind med :!:

/Hartvig

Hartvig; Skal "vi" ikke "tage kampen op" med at du starter med at besvare den mail af 23-01-08, sendt til bla dig, indeholdende BlackRace.DK´s kommentarer til det foreslåede regelsæt?. :coffee:
Du kan evt. spørge Bo eller Casper om de har set den, de var nemlig CC som al øvrige kommunikation omkring DLSU og det foreslåede reglement.

Faktisk er det ikke os der ikke er i kampen, men dig, du har bare ikke opdaget det endnu ;-)

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: køge
ikke for og sige nået har dasu intet med at løbet blev aflyst

jeg snakkede selv med streetfare og de maglede 2 med C1 licens til og starte bilerne hvorfor må i ikke spøre mig om

jeg gjore alt hvad der stod i min magt for og finde disse 2 men måtte hurtigt opgive da de skulle nået andet fandt kun en som kunne men de skulle bruge 2

Titel:
Moderator

ladathomas skrev:

jeg snakkede selv med streetfare og de maglede 2 med C1 licens til og starte bilerne hvorfor må i ikke spøre mig om

jeg gjore alt hvad der stod i min magt for og finde disse 2 men måtte hurtigt opgive da de skulle nået andet fandt kun en som kunne men de skulle bruge 2

Hvem har du snakket med da?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
ladathomas skrev:

Det er simpel hen så lækkert nå folk har deres fakta rigtige, og så beskylder folk med det.

Det jeg syntes er aller mest sjovt i den her tråd er at Henrik og Hartvig forsøger på at bekæmpe DASU's såkaldte monopol, men i stedet kæmper de i mod hinanden, og når faktisk ik meget længere end for et ½ år siden...

Et trist syn, når både Blackrace og Sindal løbet (Aner ik om det var Sindal eller streetracing.dk der stod bag, evt. begge?) kan skaffe rigtige mange køre til hver deres løb...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: køge
HenrikGM
snakkede med 2 kan sku ikke huske hvad de hed
jeg lavede selv et enlæg her inde om det

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
klyfax skrev:
ladathomas skrev:

Det er simpel hen så lækkert nå folk har deres fakta rigtige, og så beskylder folk med det.

Det jeg syntes er aller mest sjovt i den her tråd er at Henrik og Hartvig forsøger på at bekæmpe DASU's såkaldte monopol, men i stedet kæmper de i mod hinanden, og når faktisk ik meget længere end for et ½ år siden...

Et trist syn, når både Blackrace og Sindal løbet (Aner ik om det var Sindal eller streetracing.dk der stod bag, evt. begge?) kan skaffe rigtige mange køre til hver deres løb...

Hi-hi Magnussen,

Hold kæft hvor har du bare ret og set fra min side (hermed anerkender jeg at der kan og skal være plads til andres meninger og holdninger) er det "interne" stridspunkt detaljeringsgraden af et fælles banereglement.

Vores (DLSU) holdning er at vi skal få godkendt et "minimums" banereglement som i høj grad ligner det som vores "venner" i DASU allerede har fået godkendt.

Ideen er så, at det enkelte klubber og arrangører med omtanke og fornuft laver de såkaldte tillægsregler for hvert enkelt arrangement. På denne facon sikrer vi at den grundlæggende sikkerhed er på plads omkring de kendte streetraceløb (Holeby, Sindal og Lindtorp osv.) men med frie hænder til at stramme reglerne hvis man f.eks. ønsker at afvikle med uindregistrerede biler osv. osv.

Nemt simpelt og enkelt, hvilket foreløbig Holeby, Sindal og Aalborg folkene er enige om.

@ Søren

Arrangørerne af Sindal er desværre bannet herinde på grund af brud på annonceringsreglerne - hvilket er lidt ærgeligt - specielt fordi deres løb den 10 maj. er det næste store løb i DLSU regi.

@ Alle

Måske er tiden inde til det næste klub/arrangørmøde :?:

@ Alle

Den gældende lovgivning på området beskriver ikke - og stiller derfor ingen krav om - officials licenser mv. Så mit gæt er, at Streetfire med deres dragrace bagrund har overfortolket lovgivningen og savet i den gren de selv sidder på :?:

Men lad os høre det fra dem selv eller folk som har været involveret i projektet.

/Hartvig

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Ved ikke om det virker - det er uanset noget forbandet sludder der står i artiklen.

http://amf.zmag.dk/zfront/downloadPdfPa ... es=48%2C49

Hartvig

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Hartvig skrev:
Ved ikke om det virker - det er uanset noget forbandet sludder der står i artiklen.

http://amf.zmag.dk/zfront/downloadPdfPa ... es=48%2C49

Hartvig

hahahaha, ja forstår da godt at Henrik kaster med sten efter DASU efter at have læst den aktiel der. Men der er ik meget der er sandt i den aktiel...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 104 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Alle tider er UTC + 1 time