Mark skrev:
att Hartvig
Det lyder som om du tuder lidt lige nu, hvis det ikke er gået op for dig så er DHKB et arrangement for Danmark Hurtigste KLUB Bil, så det er da 100% fair den måde det blev afviklet på som altid, og deres arrangement har altid taget udgang i kørene og ikke en masse lamere der skal stå og kigge på som til DHB de kan tjene en masse penge på, og gå i vejen for kørene.
Har ingen interesse i at køre 201m da turboen knapt nok når at spoole op inden banen er overstået.
Det jeg og flere kan konkludere er at PKJ er klart den bedste streetrace arrangør i DK.
PKJ keep up the good work

Jamen det er jeg egentlig ikke uenig i - PKJ har i årevis arrangeret gode Streetrace arrangementer på Vandel det er overhovedet ikke til diskussion - og denne tråd skal ikke endnu en gang udvikle sig til en PKJ vs. Streetracing.dk battle - det er ikke til gavn for nogen parter, så jeg beklager min del at tuderiet hvis det generer nogen
Back to business - det vi snakkede om var at lave et supplement til "havnefesten" DHB, hvor fokus er race på distancen - godt socialt samvær uden det hele skal drukne i bajere og patter (ikke at jeg har noget imod nogle af delene - det skal blot være hver for sig IMO).
Hvis et sådant arrangement skal kunne løftes og lykkedes, så tror jeg at en farbar vej er et tæt samarbejde med de forskellige alternative arrangører i Danmark, herunder f.eks. PKJ, Holeby og Streetracing.dk.
Og i en sådan sammenhæng skal jeg være den første til at lægge "tuderiet" på hylden og bidrage positivt til at vise Danmarks politikere og andre beslutningstagere at Lovligt Streetrace er en sport der er kommet for at blive - og at sportsgrenen sagtens kan afvikles uden det hele skal pakkes ind i bearbust og nøgne chicks.
Hartvig
Den må jeg sku også lige kommentere... Du har helt ret Hartwig!!! Ingen får noget ud af en "battle" klubber, foreninger og initiativtagere imellem - INGEN!
Kunne man forstille sig holeby, PKJ og streetrace.dk lavede hver deres arangement på forskellige datoer... Disse som kvalifikations løb til et større samlet arrangement - Et arrangement som klubberne i fællesskab arrangere i et centralt sted i DK? Vi har før snakket om noget lignende her på PP.
Nu sidder jeg jo bare og tænker højt - Det kan jeg jo sagtens... Det er jo ikke mig der står med alt det praktiske bøvl.