Martin Mikkelsen skrev:
Du synes at man er stikker,
jeg mener så at vedkommende er skatteundrager.
et usselt skvat som kan tåle sammeligning med spritbilister, voldtægtsmænd og pædofile.
Det ville i denne forbindelse sikkert være formålsløst at spørge dig om du selv har fusket med skattekroner, for dit svar ville enten gøre dig til enten løgner, hykler eller den sidste helgenen på planeten...
Og din sammenligning imellem prøvepladefusk og spritbilister, voldsmænd m.m. er latterlig og viser bare hvor langt væk du er fra virkeligheden...
Martin Mikkelsen skrev:
jeg har aldrig sagt at du er anarkist eller børnemorder.
Nej, kun anarkist nogle linier længere nede...
Martin Mikkelsen skrev:
men du er svært snævertsynet, egoistisk, og ønsker med al tydelighed IKKE at tage din del af ansvaret her i verdenen MEDMINDRE det er dine regler vi følger.
Du bedes venligst uddybe hvordan man bliver snævertsynet ved at have et problem med stikkeri, jeg mener faktisk lige modsat at det er dig der er snævertsynet idet du åbenbart ikke kan se negative konsekvenser ved at anmelde folk i flæng for småforseelser som fusk med prøveplader, endda din egen nabo, et eksempel kunne være om hvilke regler der gælder, hvis din nabo nu også er din ven?
Du bedes venligst også uddybe hvordan du er kommet til den konklusion at jeg skulle være en egoist? der hvor jeg kommer fra skal man kende en person for at kunne give denne dette prædikat og du "kender" mig kun ud fra en negtiv holdning over for venstrefløjen og stikkeri...
Når vi er igang kan du så også lige fortælle mig hvor det her kommer fra:
med al tydelighed IKKE at tage din del af ansvaret her i verdenen MEDMINDRE det er dine regler vi følger., mine regler!? sig mig læser du ikke hvad jeg skriver: JEG PASSER MIT OG DU PASSER DIT! det er sku da ikke mig der dikterer noget over for dig men lige omvendt, du brygger bare lystigt derudaf på en masse ævl baseret på ingenting...
Martin Mikkelsen skrev:
du mener , udfra dine generelle udtalelser, at alle skal passe sig selv, og at vi selv skal klare de problemer der opstår, altså INGEN regler..
det er ANARKISME så det batter !!! måske derfor du har fået "titlen"
jeg mener at folk som udgangspunkt skal passe sig selv... hvordan får du det ganget op til:
anarkisme så det batter!!! ?
Martin Mikkelsen skrev:
og vi har skam læst HELE tråden,,,,
Ja og du tolker den som fanden læser biblen!
Du bedes bemærke, at jeg på intet tidspunkt har sagt at man ikke skal stoppe grovere forbrydelser som spritkørsel, voldshandlinger m.v., en "lille" detalje i syntes at have overset og endda lystigt bygger videre på, jeg har ovenikøbet, direkte skrevet at man skal handle hvis sagesløse er udsat for vold, også en detalje i tilsyneladene "har overset" i jeres lille vendetta.
Jeg mener virkeligt ikke at du har nogen at lade noget høre, med den måde du forvrænger hvad der bliver skrevet... Jeg har dog et forslag og det er at vi glemmer alt efter godmorgen, og begynder forfra med starten af tråden, du kunne jo starte med "at kaste den første sten..."