Jeg regulerer min WG (standard Audi) med en E-boost II controller og den dertil medleverede frekvensventil med tilslutning i både bund og top. Den er stillet til 1.67 Bar overtryk men min nuværende 2.5Bar i styreboxen logger ikke højere end 255kPa så jeg har ikke ordentlig styr på oversvinget. Da den pt er i USA for at få rettet en fejl ved launch-controllen ændres den til 4 Bar ved samme lejlighed - af ovennævnte årsag.
Den trak på alle 4 hjul. (men jeg ganger nu kuns wp' med 2
)Det var en software omlægning ved VAE, der blot gjorde udlæsningen af resultater lidt mere tidskrævende så da vi blot vejledende skulle justere ind var det godt nok, at vi kunne se på skærmen foran os, at det gik den rigtige vej.
Hvis den kun skulle have trukket på det ene sæt ruller, ville wp være dobbelt så stort
_________________
1140 Hk er hjemme (2 biler 3 styreboxe)
Heraf tegner det Blå Bæst sig for 600 and counting
PS: aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer