Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 dec 2024, 20:43

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Finn,

Jeg er næsten 100% sikker på at GMK igen er inde over DHB, men prøv at læse formandens sidste beretning, jeg fornemmer at klubben er splittet i spørgsmålet.

/Hartvig

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vejle
Hartvig skrev:
Finn,

Jeg er næsten 100% sikker på at GMK igen er inde over DHB, men prøv at læse formandens sidste beretning, jeg fornemmer at klubben er splittet i spørgsmålet.

/Hartvig

GMK står for det igen og er ikke kun ved drift som de var sidste år. Sådan er det da ifølge den mail jeg har fået denne weekend.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
jeg kan ikke finde formandens beretning? hvem gidder hjælpe en computersopasser?... :damn:

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Slavteren skrev:
jeg kan ikke finde formandens beretning? hvem gidder hjælpe en computersopasser?... :damn:

Du kan læse formandens beretning på side 12-13 stykker her http://www.gmk.dk/Klubblad_01-2006.pdf

Det er naturligvis gammelt nyt idet det stammer tilbage fra GMK's generalforsamling tidligt i 2006, altså længe før DHB 2006 blev afviklet.

Det seneste nummer af GMK's medlemsblad brændstof stammer fra medio 2006 så der er ikke noget offentligt tilgængeligt på GMK's hjemmeside vedrørende DHB 2007, dog er der en vis sammenhæng hvis man ser på denne side, http://www.tpf.dk/dhb.htm men om det er GMK eller Arne Pagh og Torben Fasterholdt der er tovholdere kan jeg ikke gennemskue.

Hvis det er GMK som DASU klub kan man jo frygte at DHB bliver underlagt DASU's dragracing reglement 8 http://www.dasu.dk/media/filebank/org/r ... 8_2006.pdf og tillæg 4 http://www.dasu.dk/media/filebank/org/d ... 4_2006.pdf

Skulle det ske så tror jeg DHB's dage som et streetrace arrangement for bredden er ovre - egentlig undrer jeg mig over at en DASU klub kan stå for afviklingen sidste år uden at rette sig efter ovenstående reglement og streetrace tillægget - men måske er det mig der har misforstået noget ?

/Hartvig

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

tak, der røg lige en halv time...

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Slavteren skrev:
tak, der røg lige en halv time...

Gav det nogen mening ? :wink:

/Hartvig

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

ja, hvis man kører dragrace.... streetrace delen virkede lidt bøvlet, men jeg kan ikke gennemskue om det kun er på papiret, eller om det følger med over i praksis...

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Slavteren skrev:
ja, hvis man kører dragrace.... streetrace delen virkede lidt bøvlet, men jeg kan ikke gennemskue om det kun er på papiret, eller om det følger med over i praksis...

Det er de spilleregler en DASU klub skal følge hvis de vil lave streetrace, og så skal de selvfølgelig også følge de regler alle vi andre har efterlevet de sidste mange år og som fremgår af bekendtgørelsen.

/Hartvig

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

tænkte mere på de maxtider de har sat, men på den anden side er der jo nok ikke så skide mange biler i dk der kommer under det..

www.slavteren.tk

Titel:
Nyt Medlem

Geografisk sted: Roskilde
Knap så nusset arrangement..

Fuck hvor var områderne sidste år da bare de ringeste jeg har set for et arrangement som omsætter for 10 mill..!?
Jeg har set private børnefødselsdage med mere styr på tingene..

Vagterne..!!
Jeg ankom søndag, og blev antastet af en vagt som mente han havde klippet mit armbånd aftenen forinden.
Jeg måtte vise ham min brobillet før han troede på mig, og dette medførte blot til et.. "Vi holder øje med jer", og så oksede idioten videre gennem menneskemængden vildt råbende.. "Jeg troede lige jeg skulle ordne en til"..

Evt, finde ordentlige campingområder og derved gøre brug af pladsen omkring banen. Sidste år virkede det som om de campende skulle ligge længst væk fra banen som overhovedet muligt. Det var en dagsmarch mellem camping område og selve området hvori al actionen skete..

Evt kunne ordentlige toiletforhold også være et kærkomment tiltag..
og nu træder jeg nok en bondetamp over tæerne, men tricket med at komme toiletruller i kummen er svært passé..!!

Få ordentlige områder til de udstillede biler, herude både DFB, boder, stande, spisesteder osv osv.. Det virkede MEGET som om det var et stort loppemarked.. Har aldrig før i levende live set et så stort arrangement ligne noget fra en dårlig B film fra midt 80'erne.. Hvordan kan man forvente at udstillere har lyst til at udstille deres højglanspolerede Hi-tech dele som skal sættes på "Stephans toptunede VR6" PÅ EN PLØJEMARK..!?

Ordentlig skiltning, Jeg er sikker på at selv spejdernes landslejr havde flottere skiltning end DHB, Paptallerkner, brænderspor samt et spor af tysk indkøbte dåsebajere er ikke anset som ordentlig skiltning..
Altså, det er ikke skidesvært at få nogle meget enkle skilte lavet.. Som iøvrigt kan genbruges.. Fordi laver man et godt arrangement kommer folk igen.. skilter man med Genbrug service.. Så tvivler jeg sQ..

MHT køretider og diverse reglementer..

Rent personligt syntes jeg snart at det kun er fabrikstunede vogne der må være med.. Emissionskrav, lydkrav, MOT og TÜV godkendelser mig et hvis sted..

Jeg har en A3 med noget S3 lir indover og jeg ville dumpe instanly ved DASU's reglement.. Men til syn er den "go fin"..!?

Danmarks hurtigste bil er vel for fanden til for at finde DK hurtigste gadebil.. Ikke fabriksvogn..!?

Med de reglementer der opstilles er det sQ ligefør man kunne køre DTM med de biler der kan stille op til det.. Igen troede jeg det var om gadebiler og ikke om hvor surt DASU's regelsæt kan gøre livet for den menige tunings entusiast..!?

Well.. Er sQ glad for at der ikke er længere til Tyskland og Sverige og deres bil arrangementer..

My 2 cents..!! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tider er UTC + 1 time