Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 dec 2024, 21:28

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 198 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
Mads RR skrev:
Havneren skrev:

Hvad med bare at kalde et p-k-j race for DHB :lol:

V/h Christian

Det er jeg faktisk enig i. Jeg tror slet ikke jeg gider forsøge at tilmelde mig til dhb alligevel. Så hellere til de løb p-k-j arrangerer.

MRR

Hvad fanden, mads!!? Skal ritteren ud og luftes...

Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Det har den da væet før... Jeg har vidner (video).

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
det er da ok.. så har jeg et år xtra til at få lavet min bil færdig... selv om jeg nu ville mene at størstedelen er forhjulstræk med tryk.. så ville det være smart hvis de havde lavet flest pladser der...

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
nogle der har fået svar fra den flinke mand vi sendte mail's til ?

Titel:
Mester Medlem

Nej... Og jeg har ventet på et svar i over 6md nu. Min mail handlere så også om noget andet... NEMLIG MIN DVD!!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Havneren skrev:
Nej... Og jeg har ventet på et svar i over 6md nu. Min mail handlere så også om noget andet... NEMLIG MIN DVD!!!

Må også sige nej, her til .... :?
Har ingen ting fået eller hørt fra dem endnu.

Selv om jeg tidligere som altid skrev at jeg ville tilmelde mig til DHB og om hvad der blev af vores præmier fra DHB 2005 .... :shock:

Titel:
Mester Medlem

Det med de premier understreger bare, hvor usiriøs V-MAX er omkring selve konkurencen DHB. De er sku da lige glad med kåringen af Danmarks Hurtigste Bil og det efterfølgende omkring premier rager dem da også. De har pengene hjemme...

Problemer er bare at der ikke pt er en konkurent til dem. Hvis der nu rent faktisk var et siriøst arrengement af samme kaliber ville tilslutningen til V-MAX´ses DHB slet ikke være så stor og alle de hurtige og dyre biler ville slet ikke deltage under V-MAX regi. Ikke som det ser ud i dag i hvert fald.

V/h Christian

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Havneren skrev:
Det med de premier understreger bare, hvor usiriøs V-MAX er omkring selve konkurencen DHB. De er sku da lige glad med kåringen af Danmarks Hurtigste Bil og det efterfølgende omkring premier rager dem da også. De har pengene hjemme...

Problemer er bare at der ikke pt er en konkurent til dem. Hvis der nu rent faktisk var et siriøst arrengement af samme kaliber ville tilslutningen til V-MAX´ses DHB slet ikke være så stor og alle de hurtige og dyre biler ville slet ikke deltage under V-MAX regi. Ikke som det ser ud i dag i hvert fald.

V/h Christian

Nemlig.... :wink:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
HØRT!
Daniel.

Titel:
Moderator

Havneren skrev:

V/h Christian

Hvilket vi jo bare kan gøre. PKJ arrangerer jo løb på vandel, så vi har ialt 3 løb at gøre godt med. Jeg gør regning uden vært her, men mon ikke PKJ kan overtales til at være med på denne ide?

Det kan være ganske simpelt; De 4 hurtigste tider i en række klasser skilles ud, og kører semifinale og finale sidst på dagen efter sudden-death princip. Det vil således ikke påvirke arrangementet væsentligt, og status vil nå helt nye højder. Her vil alle jo så også kunne være med, modsat Vmax´s arrangement, og det vil kun koste en brøkdel at deltage. Vmax er jo ikke berømte for jydske priser, men derimod sjællandsk optrækkeri.

Der behøves kun en pokal til lidt håndører, og måske en symbolsk pengepræmie der feks kunne dække entreen.

Vi er der vel for at køre ræs. Hvis jeg vil se på patter så gider jeg altså ikke køre til vandel for det. Hvis jeg ovenikøbet skal høre på Havneren der sidder og skider bag en busk, fordi Vmax har sparet lokummet væk, såe....

Men hvad siger PKJ til ideen?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 198 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Næste

Alle tider er UTC + 1 time