Havneren skrev:
Det med de premier understreger bare, hvor usiriøs V-MAX er omkring selve konkurencen DHB. De er sku da lige glad med kåringen af Danmarks Hurtigste Bil og det efterfølgende omkring premier rager dem da også. De har pengene hjemme...
Problemer er bare at der ikke pt er en konkurent til dem. Hvis der nu rent faktisk var et siriøst arrengement af samme kaliber ville tilslutningen til V-MAX´ses DHB slet ikke være så stor og alle de hurtige og dyre biler ville slet ikke deltage under V-MAX regi. Ikke som det ser ud i dag i hvert fald.
V/h Christian
Hvilket vi jo bare kan gøre. PKJ arrangerer jo løb på vandel, så vi har ialt 3 løb at gøre godt med. Jeg gør regning uden vært her, men mon ikke PKJ kan overtales til at være med på denne ide?
Det kan være ganske simpelt; De 4 hurtigste tider i en række klasser skilles ud, og kører semifinale og finale sidst på dagen efter sudden-death princip. Det vil således ikke påvirke arrangementet væsentligt, og status vil nå helt nye højder. Her vil alle jo så også kunne være med, modsat Vmax´s arrangement, og det vil kun koste en brøkdel at deltage. Vmax er jo ikke berømte for jydske priser, men derimod sjællandsk optrækkeri.
Der behøves kun en pokal til lidt håndører, og måske en symbolsk pengepræmie der feks kunne dække entreen.
Vi er der vel for at køre ræs. Hvis jeg vil se på patter så gider jeg altså ikke køre til vandel for det. Hvis jeg ovenikøbet skal høre på Havneren der sidder og skider bag en busk, fordi Vmax har sparet lokummet væk, såe....
Men hvad siger PKJ til ideen?
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!