TB206HDI skrev:
Hvor skal jeg starte..
Nyeste stable XBMC crasher ved opstart - nå, på med en nightly build. Den starter fint op og kører - men den kan ikke afspille MKV filer.
ALLE film starter med ca. 10 sekunders "poppen" istedet for lyd. Lidt lyd, POP, lidt lyd POP. Efter ca. 10 sekunder er lyden normal. MKV filer vises ikke på skærmen, men lyden er der. Almidelige avi filer viser den fint nok, musik afspiller den fint nok, mp3 og flac er afprøvet. Airplay virker fint.
HDMI forbindelse ryger efter 30 min idle (Man kan ikke deaktivere "screen blanking" på den, højeste interval er 30 min.) Man skal forbinde med VNC og genaktivere HDMI output.
Orientation er forkert ved opstart, man skal lige rette det til efter reboot. HDMI er ikke aktiv efter reboot.
Android 4.1.2.
..Det skal nok komme til at spille - men det er ()&%¤#¤%/#&(% noget lort at sætte op.
Apple - giv den power og det spiller.
Må nok sige at jeg aldrig har døjet med det du har, på ingen måde, min mk808 android stick hat fungeret fint men den har bare ikke samme overskud som rpien. Der henter du bare en installation af dit ønskede mediecenter (xbian, openelec eller raspbmc) som et image og lægger det på et sd kort, så virker den.
Men nu har jeg heller aldrig været apple fan, overhovedet