Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 14 jul 2025, 06:33

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hellerup
Tror ikke generations skifte er den store killer på sitet desværre, der har været alt for meget mudder kast, og sure opstød fra en del brugere, som sikkert har sat en stopper i hjulet for en masse andre.

Det er også nemt at føle sig U ønsket her på sitet, hvis man stille det forkerte spørgsmål, man får i vært fald hurtig en større smørre sendt retur meget hurtigt

Det er mit syn på dette halv døde site, skriver ikke selv en masse indlæg selv, da jeg ikke har noget reelt projekt stående endnu, som kunne være værd at se på desværre, men jeg må da indrømme jeg kigger her på siden flere gange ugentlig, og desværre ser jeg som de fleste andre herinde, at det bare ikke sker særlig meget, føler selv det er gået helt død her det sidste års tid desværre :roll:

Der nævntes også savar's forum og der er da altid en masse knald på, og generalt en helt anden holdning til sagerene og folk er altid flinke og hjælpsomme efter min erfarring..

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time