Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 14 dec 2024, 04:16

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 77 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

det er ikke negativt at drømme, slet ikke. men det er heller ikke konstruktivt kun at drømme, uden at forholde sig til virkeligheden.
at du så ikke ønsker at beskrive hvad jeres betingelser er, gør jer ikke mere troværdige. men det er dit valg.
som det er pt, ved et kig på jeres hjemmeside, samt en god del af dine indlæg her i tråden, er det meget svært ikke at få opfattelsen af at i ikke kun vil samarbejde med dasu og dmu. prøv at beskriv hvad en fredag aften på korskrobanen efter din mening skulle indeholde.
skal der være regler?
skal der køres på alm asfalt?
hvad skal det koste, at køre eller at kigge på?
når i har oplyst dette, må det være op til hver enkelt at bedømme om jeres drømme kan blive til virkelighed.
MVH søren

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Velkommen til Simba :wink:

Titel:
Nyt Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejrup
lqs skrev:
det er ikke negativt at drømme, slet ikke. men det er heller ikke konstruktivt kun at drømme, uden at forholde sig til virkeligheden.
at du så ikke ønsker at beskrive hvad jeres betingelser er, gør jer ikke mere troværdige. men det er dit valg.
som det er pt, ved et kig på jeres hjemmeside, samt en god del af dine indlæg her i tråden, er det meget svært ikke at få opfattelsen af at i ikke kun vil samarbejde med dasu og dmu. prøv at beskriv hvad en fredag aften på korskrobanen efter din mening skulle indeholde.
skal der være regler?
skal der køres på alm asfalt?
hvad skal det koste, at køre eller at kigge på?
når i har oplyst dette, må det være op til hver enkelt at bedømme om jeres drømme kan blive til virkelighed.
MVH søren

Ja der regler, Dem vi har her, er nogen vi følger efter nu, om at de bliver lavet om når vi får et lovligt sted at køre på vides ikke endnu! http://www.striben-esbjerg.dk/#regler
Banen bliver bygget med special asfalt, så de store dragster kan stå fast.
Prisen på Striben-Esbjerg vi har snakket om at dem der vil køre race fredag aften, skal være medlem af striben-esbjerg, og tilskuer skal ikke betale noget...
MEN vi skal pas lidt på med de priser fordi hvis det bliver for dyrt så starter folk bare NY striben, og så er vores arbejde spildt...

Men hvis du vil vide mere så kom til den stiftende generalforsamling hos Korskro Raceway kl 13 på lørdag den 20 feb..

Og hvis du er medlem af Striben-Esbjerg så kan du også komme til generalforsamlingen der kl 15 samme sted, Spangsberg Møllevej 99

Titel:
Mester Medlem

den asfalt du skriver om er tæt på umulig at køre på med alm dæk. særligt om aftenen hvor temperaturen er lav og fugtighed høj.
youtupe indeholder masser af klip hvor dette tydeligt fremgår. du har tænkt over tingene, tror jeg. det er rigtigt positivt.
har du også tænkt over hvor pengene til drift skal komme fra? en fredag aften til 12000-15000kr så skal der altså penge i kassen. enten via entre, eller via masive tilskud. det er ikke til at komme uden om.
MVH søren med håbet om fortsat positiv dialog

Titel:
Mester Medlem

http://www.striben-esbjerg.dk/#regler reglerne må i prøve at få godkendt.
tror ikke det er muligt som de er pt. det er en betingelse for at køre lovligt (bek 827...) at de bliver godkendt. mig bekendt har dasu, dhb/benjamin/forlaget og blackrace sådanne godkendte regelsæt for banesikkerhed.
de er ikke ens, men noget mere omfattende end jeres pt. dog har ingen af dem, mig bekendt regler om nummerplader.
MVH søren

Titel:
Nyt Medlem
Brugeravatar

Jeg tror du misforstor det her lidt!!! det med penge, det skal helst ikke koste noget som hels FREDAG aftener med striben-esbjerg!!!!! Så kommer alt andet ved siden af, alle de andre arrengemenger kommer der nok til med at være entre osv. Det er kun Striben-Esbjerg race hver fredag aften som skal kost så lidt som muligt, og der skal du være medlem af striben-esbjerg for at kun køre race, du må ikke blande alt andet sammen med det! Og det med asfalten hvis den ikke bliver god nok til de store dragster, så kan vi ikke kalde det en fuldblods dragracebane!!! og det med drifting, hvis det bliver til noget så bliver det nok på en anden bane ved siden af drag banen, som sagt før er det ikke færdig endnu, ting kan bliv ændret endnu!!!
Jeg håber at du snart begynder at se noget godt i det jeg skriver, for det vil også være stort for sindal at i ikke skal kæmpe hver gang i skal holde et arrengemang, sindal er også velkommen til Korskro Raceway når det er op at køre...
Og det kommer ikke til med at køre under DASU, da det er en uafhengig klub der bliver dannet hvor andre klubber kan melde sig ind i og så er det vores regler der gælder ikke de andras regler...

Senest rettet af Simba-Striben 08 feb 2010, 20:33, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Nyt Medlem
Brugeravatar

lqs skrev:
http://www.striben-esbjerg.dk/#regler reglerne må i prøve at få godkendt.
tror ikke det er muligt som de er pt. det er en betingelse for at køre lovligt (bek 827...) at de bliver godkendt. mig bekendt har dasu, dhb/benjamin/forlaget og blackrace sådanne godkendte regelsæt for banesikkerhed.
de er ikke ens, men noget mere omfattende end jeres pt. dog har ingen af dem, mig bekendt regler om nummerplader.
MVH søren

Undskyld det er kun reglerner for striben-esbjerg jeg har vist dig her, ikke dem der kommer til med at gælde for korskro raceway, de bliver først lavet færdig når kluben er dannet... min fejl

Titel:
Mester Medlem

gratis lovligt race findes DESVÆRRE ikke.
slet ikke med adgang for tilskuere.
ting som ambulance. læge. der er de første 6000kr min brugt. ud over det skal min. bruges 10mand, der skal vide hvad de skal lave og gør det. om de skal have løn?
strøm koster penge. forsikring koster penge. de 12-15000kr for en aften er efter min bedste overbevisning lavt sat.
har ikke hørt om nogen der har kunnet gøre det billigere.
vil i på geralforsamlingen lave jeres regler? eller skal den valgte bestyrrelse lave disse? dem i pt opstiller er to dasu folk og en dmu mand. alltså udaf 5....
kan love dig at limet asfalt ikke duer til gadedæk. slet ikke. det bliverspin og slinger og ikke meget acc!
det er det jeg bla mener med en masse gode ideer i samme spand. der er blot mange af dem der modarbejder hinanden. tror slet ikke det er en fuldblods dragbane i drømmer om/har brug for.
MVH søren

Titel:
Nyt Medlem
Brugeravatar

lqs skrev:
gratis lovligt race findes DESVÆRRE ikke.
slet ikke med adgang for tilskuere.
ting som ambulance. læge. der er de første 6000kr min brugt. ud over det skal min. bruges 10mand, der skal vide hvad de skal lave og gør det. om de skal have løn?
strøm koster penge. forsikring koster penge. de 12-15000kr for en aften er efter min bedste overbevisning lavt sat.
har ikke hørt om nogen der har kunnet gøre det billigere.
vil i på geralforsamlingen lave jeres regler? eller skal den valgte bestyrrelse lave disse? dem i pt opstiller er to dasu folk og en dmu mand. alltså udaf 5....
kan love dig at limet asfalt ikke duer til gadedæk. slet ikke. det bliverspin og slinger og ikke meget acc!
det er det jeg bla mener med en masse gode ideer i samme spand. der er blot mange af dem der modarbejder hinanden. tror slet ikke det er en fuldblods dragbane i drømmer om/har brug for.
MVH søren

Igen !!!!!!! mere info kom til Generalforsamlingen.
Have en gode dag!!!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia C
http://magacin.dk/motorcykler/artikler/ ... entID=1006

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 77 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time