hvis det er fordi man anser den som en bærende del er der jo god sund logik i at tage den med i reglementet.
men det er den bare ikke i min bil, der er det en lille tynd tøsefimset tingest der kun har til formål at holde hjelmlåsen.
et korthus i blæsevejr er stærkere end den der sidder (sad) på min bil
jeg mener at på sierra er den faktisk en rimelig bastant sag, og var min af samme kaliber havde jeg selvfølgelig arbejdet udenom den, men da min ikke har nogen struktuel værdi, ja så brugte jeg de 2 x 2 sekunder det tog min vinkelsliber (lille model) at flå den af
mest fordi det gjorde alting meget meget nemmere. (nu sværere)
her er et par billeder af den herlige låseplade:
nu vil jeg jo så gerne vide i hvilken form den vil kunne godkendes ?
tvær stiveren der er skruet fast i stenpladen forneden og låsepladen foroven med et par 6 mm bolte og har til formål at holde båt hornet (0,8 plade) , er væk, og kan ikke være der på nogen måde mere!
du siger låsen ikke behøver være der, hvor meget skal bevares, hvor meget må ændres,, for at overdrive:
kan "en 6 mm rundjern der står låseplade på" gøre det
jeg syntes jo næppe det vil være morsomt at bruge hundredevis af timer, på at blive kasseret i teknisk kontrol, på en detalje der ingen praktisk effekt har på min bil.. ja ud over at holde på båt hornet
og nej, løsningen er ikke at stille op i unlimited.
løsningen er heller ikke at montere det hele som originalt igen.
kan man få besigtiget en opbygning inden DHB ?