|
Admin |
|
|
***Admin on***
Indlægget er låst pga. mudder!
Samtidig er der lavet nye regler vedr. annoncering af arrangementer http://powerforum.dk/viewtopic.php?t=16431
Alle arrangører kæmper alt andet lige for samme formål, nemlig at få deltagere ind på lukkede baner/arrangementer, at få spændende aktiviteter, og forhåbentligt få det økonomisk til at hænge sammen. At der skal endevendes et "kommunekontor" for at komme i mål med regler, tilladelser mv., OG at der i den forbindelse sker fejl, ændrer ikke ved berettigelsen til annoncering på powerforum. Der skal som alle andre steder være plads til fejl, bare vi lærer af dem.
Hvad der end internt i foreningerne måtte fortolkes på regler, menes om andres gøren og laden, alle inkl., så er det ikke forummets pligt, ej heller min lyst til at opsætte reglement til at irrettesætte beukratiske forhold i den jungel. Det er min subjektive beslutning!
Der er mange meninger om dette, derfor understreger jeg her at powerforum alene frasorterer fejlgængeren der annoncerer/linker til race på offentlig vej. Alle andre arrangementer som afholdes som arrangementer på lukkede baner er fri til at annoncere så længe arrangøren er i ”god tro” over for deltagerne og herunder minimum oplyser hvad der er tilkøbt eller selv skal medbringes af forsikringsforhold, samt relevante sikkerhedsinformationer. Herefter regner jeg med at brugere og aktører selv i forummet på konstruktiv vis kan irrettesætte evt. fodfejl, eller oplyse om decideret ”ond tro” der vedrører deltagernes forsikrings- og sikkerhedsspørgsmål.
Jeg/Powerforum vil ikke agere skrankedame ved disse tiltag og udgøre online-betjent for paragraffer som er gældende ved at stable lukkede arrangementer på benene. Min intention (og begrænsning) går alene på at støtte op om initiativerne via plads til annoncering. Alle inkl.
Disse regler/afgrænsninger/fraskrivelser skal ses i lyset af at jeg/forummet på beukratiet er objektiv og pt. ikke har kompetencerne eller lysten til at rådgive eller dømme nogle arrangementer ude/inde på specifikke paragraffer. Forummet forholder sig fremover alene til hvorvidt der er tale om arrangementer uden for offentlig vej (lukkede arrangementer), og om der er oplyst forsikringsforhold og øvrige relevante sikkerhedsoplysninger.
Vurderinger heraf tages på subjektivt grundlag af Admin.
Dertil tonen. Dialog er sundt, kritik er sundt, men debatten mellem foreninger, enkeltpersoner, brugere m.fl. ALLE INKL. skal foregå på et positivt plan og i god tone ligesom i alle andre tråde og indlæg.
Ønskes der en dialog/debat herom kan der startes tråd i "Garagen (Fri debat)" forummet.
***Admin off***
|
|