Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 jan 2025, 09:52

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

og du ævler bare videre om din liberalistiske ønsketænkning.

den nye verdensorden hvor det gælder om at have rundsave på albuerne og trampe på mennesker der allerede ligger ned.

men nu trækker du jo i land, bare fjerne topskatten, det er jo ikke "rigtig liberal tankegang"

lad os da fjerne den, hvis det er godt nok, så henter vi bare pengene på transportfradraget. afgifter på biler der sviner.

eller på folk der bor til leje ( skide proletarer der ikke magter at eje selv :tooth: )

kan du se pointen ??

det her handler jo om hvad vi specifikt ønsker for os selv, vores egen lille subjektive verdensorden.

jeg synes at vi skal slutte her, inden grøfterne bliver gravet så dybe at vi ikke kan komme op af dem igen.

jamen jeg værdsætter at du ønsker mig en bedre løn, jeg lover at jeg nok skal komme og hente dig hvis du bliver syg :gnaek:

mvh

Martin

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Martin Mikkelsen skrev:
og jo da, man kan sagtens liberalisere noget væk, det gøres ved gentagne udbudsrunder, hvor man kun kigger på prisen og ikke forsyningssikkerhed, kvalitet mm.

Og sjovt nok arbejder du selv sådan et sted!

Falck er nok den største synder på dette område. Hvor mange kommunale brandvæsen og redningstjenester har ikke måtte lade livet, efter en udbudsrunde med Falck som vinder efter en helt urealistisk priskrig.

Sæsonen efter kom Falck så med en pristining på alt mellem 100-200%.

Der var det bare for sent for kommunerne at gøre noget ved det, idet man jo havde afvilket hele sit eget redningsapparat.

Aner jeg en halv hykler...? :wink:

Selvgjort er velgjort....og nogen gange meget dyrt...
Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget!

Nuværende biler:
Alfa 166 2,5 V6 - sugesekser til cruiserstilen
Alfa 155 Q4 - brutal turbo m. 4 hjulstræk til ræs

Titel:
Medlem

jamen Falck er da ikke et et vidunderbarn

men deres måde at gøre forretning på, behøver vel ikke at påvirke min indstilling til tingene.

det har intet med hykleri at gøre. Nu er jeg bevist om min egen indstilling til tingene, men har ikke noget umiddelbart problem med min arbejdsgiver.

lidt ligesom det at ha' et kritisk forhold til indvandring, det behøver jo ikke at betyde at man ikke bryder sig om udlændinge.

privatisering BEHØVER ikke at være et onde.

men hvor tit ser vi at parametre som, social ansvarlighed, arbejdsmiljø, senior ordninger m.m. indgår i udbudsmaterialet ??

aldrig, det handler kun om effektivitet og ikke om mennesker.

jeg medgiver gerne at Falck på et tidspunkt var meget aggresive mht kontrakter, men disse kontrakter er i de fleste tilfælde, kontrakter over flere år, hvor det påviseligt har været en besparelse for den pågældende kommune.

mvh

Martin

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Martin Mikkelsen skrev:
jamen Falck er da ikke et et vidunderbarn

men deres måde at gøre forretning på, behøver vel ikke at påvirke min indstilling til tingene.

det har intet med hykleri at gøre. Nu er jeg bevist om min egen indstilling til tingene, men har ikke noget umiddelbart problem med min arbejdsgiver.

lidt ligesom det at ha' et kritisk forhold til indvandring, det behøver jo ikke at betyde at man ikke bryder sig om udlændinge.

privatisering BEHØVER ikke at være et onde.

men hvor tit ser vi at parametre som, social ansvarlighed, arbejdsmiljø, senior ordninger m.m. indgår i udbudsmaterialet ??

aldrig, det handler kun om effektivitet og ikke om mennesker.

jeg medgiver gerne at Falck på et tidspunkt var meget aggresive mht kontrakter, men disse kontrakter er i de fleste tilfælde, kontrakter over flere år, hvor det påviseligt har været en besparelse for den pågældende kommune.

mvh

Martin

Det afhænger lidt af om hvor meget man tordner imod de slemme slemme liberalister når man selv arbejder for en af slagsen, så lidt betyder det da...

Billede

Titel:
Medlem

jeg opgiver, du er ganske enkelt ude for alm. rækkevidde.

her handler det lige pludselig om hvorfor jeg arbejder et bestemt sted, og at jeg ikke må ha' ideer som bunder i liberale mærkesager, for jeg er jo en skabskommunist og en rød egoist.

bare fordi jeg har en anden holdning, og ikke ønsker at blive dornet bagi af en flok egocentrerede kapitalister.

så det her må være mit sidste indlæg i den her debat.

mvh

Martin

p.s. husk at betale jeres topskat med et smil, jeg skal nok love at bruge den ufornuftigt. :grin:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Martin Mikkelsen skrev:
jeg opgiver, du er ganske enkelt ude for alm. rækkevidde.

her handler det lige pludselig om hvorfor jeg arbejder et bestemt sted, og at jeg ikke må ha' ideer som bunder i liberale mærkesager, for jeg er jo en skabskommunist og en rød egoist.

bare fordi jeg har en anden holdning, og ikke ønsker at blive dornet bagi af en flok egocentrerede kapitalister.

så det her må være mit sidste indlæg i den her debat.

mvh

Martin

p.s. husk at betale jeres topskat med et smil, jeg skal nok love at bruge den ufornuftigt. :grin:

Nu var det jo dig selv der presenterede dit valg af arbejde og hvad dette arbejde kunne gøre af gavn for os andre...

Og sådan lige for at få noget på det rene så betaler jeg ikke selv topskat da jeg vælger at bruge overskudet i mit firma på mit firma og ikke på bænkbumser og ungdomshuse via grotesk høje dildoskatter fastsat af ideologiske tåber...

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time