Nu er jeg jo ikke så god til det danske
, men ved dog at DIN er en standard for mange ting og så er DIN70020 sikkert en der er velegnet til rullefelter. Din eøf norm kender jeg ikke til.
Temperaturen er temperaturen i lokalet.
Min indsugningstemperatur steg fra 35 til 50 grader ved hvert rul.
Vi rullede i 4 gear. Mit speedo går kun til 255.
I USA bruger de meget wheel power - altså ukorrigeret for tab.
Jeg vedlægger lige mine omtalte forhjulsmålinger. Da det kun er det ene hjulpar, der er udskrevet er effekten kun den halve; men må vel komme nærmest wheel power.
Da jeg havde låst midterdiff mener jeg, at wp har været 2 x målte wp og ud fra næstbedste kurve, som jeg har både som wp og den "rigtige" dyno, kan tabet ses at være ca 75 Hk ved fuld belastning.
Der er en lav blå kurve. Det er fra første rul med kun 435 Hk og boost kurven er steget meget hurtigt op her. det skyldes, at jeg havde eksperimenteret med vandindsprøjtning dagen før, og udstødningen stod fuld af vand. Det er altså modtryk. Ved de øvrige rul falder boost-skarene oven i hinanden
_________________
1140 Hk er hjemme (2 biler 3 styreboxe)
Heraf tegner det Blå Bæst sig for 600 and counting
PS: aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer