Henrik - lad os nu starte med at være enige om at vi er på samme side her - men det er en konstruktiv dialog jeg søger, ikke en hakken på alt og alle.
Jeg ved ikke om der findes 2 kørerudvalg eller ej, jeg er ihvertfald kun blevet præsenteret for et. Det reglement jeg henviser til, findes i det dokument som indeholder både program og reglement og det har vi fået fra et medlem af kørerudvalget den 9. deccember.
Min eneste interesse var at få overblik over hvilken afvikling og hvilke klasser man forventer at benytte til DHB i år, således at vi (læs: Racetiming.dk) kan udvikle vores tidtagnings- og afviklingsudstyr så det kan benyttes til f.eks. DHB.
Ideen er naturligvis at kunne afvikle andre løb end selve DHB, men med samme "reglement" således at vi efterhånden kan begynde at lave både en DHB kvalifikation, men ogse på sigt et regulært mesterskab hvis der er interesse for det.
Jeg er ikke selv aktiv kører og kan derfor ikke forholde mig til andet end f.eks. tidtagning, afvikling og til dels sikkerhed som jo er områder vi allerede har styr på i vores egen forening.
MEN og det er et stort men, lad der ikke være tvivl om at jeg udelukkende støtter et setup til DHB hvor det er kørerne der sætter dagsorden, og ikke en eller anden kontornuser fra Benjamin eller en DASU klub der forsøger at lave det hele om til dragracing.
Streetracing er en uafhængig motorsportgren, og den skal efter min mening selv kunne organiserer sig, og dermed også selv lave sine reglementer mv., men det er det hårde "foreningsarbejde" som der skal findes ildsjæle der vil påtage sig.
Med hensyn til imødekommenhed, så er det hvad vi har mødt fra arrangørerne hidtil og de personer i kørerudvalget som vi har talt med. Men på det punkt kan jeg jo udelukkende udtale mig om mine personlige oplevelser.
Jeg håber at vi så er tilbage på sporet ?
/Hartvig