John Sahl skrev:
Havneren skrev:
Jeg mener ikke det er rimeligt at i ikke får lov at reklamere på lige fod med alle andre hvis det er tilfældet!
Dette er alene fordi de ikke kan finde ud af at overholde reglerne på forum og har fået gentagne advarsler. Dette er gældende for Hi-Speed.dk og vil ikke blive kommenteret yderligere.
.
Det er vist mere personligt mellem Hartvig og "Hi-Speed" end det er Streetracing og "Hi-Speed". Men lad nu det ligge. Vi har stadig mere og mere succes med arrangementerne, uden at skrive noget på HiSpeed. Det takker vi deltagerne for.
Til de spørgsmål der har været angående StreetRacing.dk's arrangementer:
Korrekt at vi kører 201m. Vi har pt ikke haft en forsvarlig bane til 402m. Vi arbejder selvfølgelig på at lave om på det. Vi vil oss gerne ud og køre 1/4 mile.
Jeg tror iøvrigt at der stadig vil komme lige så mange alt efter om det er 201m eller 402m - forskellen vil være i bilerne der kommer. Vi har 90% helt almindelige biler nu. Det ændre sig ved 402m.
Prisen var 150 kr for at køre alle de gange man måtte have lyst til.
Vi kan, i StreetRacing.dk regi, godt lave publikums arrangementer uden DASU. Arrangementerne er stadig godkendt af Politiet og med lovpligtig ansvarsforsikring iflg. bekendtgørelsen for motorsport uden for offentlig vej.
Man kan sige hvad man vil om DHB men de leverer varen. Det er tre dages drukfest på en flyveplads med lidt race ind imellem de bare patter. Det henvender sig til en rigtig stor målgruppe og det er tydeligt for enhver der nogensinde har været til arrangementet.
Ikke fordi jeg ikke elsker bare patter og race - jeg ser bare ikke DHB som værende et motorsportsarrangement længere.