Citat:
jeg er også imod de billeder af muhamed som en avis her i DK har fremvist.
Det er jeg i og for sig ikke. Jeg mener stadig at vi skal holde hårdt på ytringsfriheden her i landet.. Og den indebærer blandt andet at det er ok at tage lidt pis på både religion, statsoverhoveder og royale! For pokker, se dog bare Monthy Pytons "Life Of Brian"... Det er altså nu engang den måde vi gør tingene på her i den vestlige verden.
Og der er jo noget der tyder på at mange muslimer sætter stor pris på de goder vores levevis fører med sig, bare se den Imam på TV/midt-Vest i hans Nike T-shirt.
Så de herboende muslimer og islamister der har travlt med at sige, at vi ikke respekterer deres levevis, skikke og traditioner kan jeg egentlig svare med et godt gammeldags ordsprog:
skik følge, eller land fly
Og iøvrigt; det med Dannebrogsafbrændinger og afbrænding af portrætter af Anders Fogh kan saftsuseme godt bringe mit pis i kog. Jeg har aldrig været i millitæret el. lignende, men alligevel føler jeg en vis stolthed når jeg hæver Dannebrog og jeg er også opdraget med, at det er en skændsel af flaget, hvis det rører jorden. Angående Anders Fogh, så er han på ingen måde mit store idol, selvom jeg stemmer på hans parti ved valgene. Men han er dog mit lands leder og derfor virker det fornærmende på mig, at se hans portræt blive brændt af!