Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 dec 2024, 23:49

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
For S... ikke igen :evil:
Jacob lås alle fora, således at denne maskine ikke kan spamme PP.
Jeg er satme så træt af det.
DVS. kun registrerede brugere kan skrive på PP.
Således vi slipper for det pis, vedrørende gratis Sexsider.
Diskussionen er taget, og det ser ud til at flertallet er for en registrering.
Så hvad venter vi på :?:

MVH

Morten

http://www.volvo200klub.dk/index.html

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Admin
Admin

Beslutningen er taget - Der bliver fremover krav om login og med visuel bekræftelse for at kunne poste indlæg.

Baggrunden er de seneste spamangreb og afstemning.

Cossie laver ændringerne snarest muligt.

Mvh Jakob

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
dejligt

vi ser frem til at blive fri for den slags bras her på vores forum

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
Kanon!!!

I took an IQ test and the results were negative.

Titel:
Admin
Admin

Så er det på plads. Man skal nu være logget ind for at kunne skrive indlæg under alle fora

Mvh Jakob

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
JakobM skrev:
Det er jævnlig oppe at vende og jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening. Stem løs :D

Beslutningen er taget - I alle fora skal man nu være bruger for at kunne poste indlæg.

Resultat af afstemning:
Billede

Jeg er også for at man brugeropretter sig her først... :wink:

Titel:
Mester Medlem

efter min personlige mening, er dette ved at tage en meget uheldig drejning. log ind er så bestemt på baggrund af 48 stemmer.... ud af hvor mange brugere? mon ikke ejerens stemme hat talt tungest? kunne det tænkes at der simpelt hen ikke var flere end de 48 (minus dem der stemte imod!) der anså der her for et problem....? endelig er der brugen af moderatorer.... der så samtidig deltager i debatten i den tråd de så går ind og modererer.... er det fair? er det ytringsfrihed? eller er det blot et udtryk for at ejeren vil bestemme/sortere i hvad der må stå på den side han har købt? hvor stopper det her? bliver undertegnede banned, næste gang han stiller sig kritisk overfor en regnemaskine her på siden? eller bliver tråden blot lukket? MVH. søren der ikke mener, det kan være forkert at være uenige, slet ikke når sagen kan debateres på et sobert plan!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
lqs skrev:
efter min personlige mening, er dette ved at tage en meget uheldig drejning. log ind er så bestemt på baggrund af 48 stemmer.... ud af hvor mange brugere? mon ikke ejerens stemme hat talt tungest? kunne det tænkes at der simpelt hen ikke var flere end de 48 (minus dem der stemte imod!) der anså der her for et problem....? endelig er der brugen af moderatorer.... der så samtidig deltager i debatten i den tråd de så går ind og modererer.... er det fair? er det ytringsfrihed? eller er det blot et udtryk for at ejeren vil bestemme/sortere i hvad der må stå på den side han har købt? hvor stopper det her? bliver undertegnede banned, næste gang han stiller sig kritisk overfor en regnemaskine her på siden? eller bliver tråden blot lukket? MVH. søren der ikke mener, det kan være forkert at være uenige, slet ikke når sagen kan debateres på et sobert plan!

Søren er det så mærkeligt at ejerens stemme vejer tungest. :?:
Og ja der er rigtitgt mange brugere registereret på PP, og jeg vil gætte på at 50 % har skrevet 0 indlæg.
Og dette var uden oprettelses tvang.
De 43 stemmer er vel desværre den virkelige verden, Dvs. der er 43 brugere af dette forum der har en mening, og er regelmæssige brugere.
Bruger registeringen blev vel først et rigtigt hedt emne, da PP blev spammet med links til æsel sex, og alle andre former.
Måske et lille hint. :lol:
Og ja jeg skev i omtalte emne ca på side 2 og 5.
Hvorefter det gik sin gang.
Diskussionen har jeg intet imod, men når det udarter sig i personlige livssyn, og mennesekundskab.
I en tråd der har overskriften hvilken motorstyring skal jeg vælge.
Så er jeg personligt stået af toget.
Og såddan er det bare.
Finns det er bare grinernen kommentar, og den efterfølgende diskusion, hører ikke hjemme her.
Måske i dette forum, men ikke under pågældende emne.
Og nej du bliver ikke slette hvis du stiller spørgsmålstegn ved noget.
Bare det er inden for det tråden omhandler.
Og den er skrevet i det rigtige forum.
Og til sidst nej vi er ikke en flok mini hitlere der vil bestemme alt.
Kun alm. brugere der vil forsøge at holde et overskueligt forum.

Hvilket kan bevirke at fremtidige tråde bliver modereret, hvis de bevæger sig for langt væk fra hovedemnet.
Og det var vel det.

MVH

Morten.
Og i dette tilfælde ikke med moderator hatten på, men det er min personlige mening.

http://www.volvo200klub.dk/index.html

Titel:
Mester Medlem

Man fristes jo til at spørge om - Hvad er for langt væk fra et emne? Jeg mener jo at en sådan restriktion vil ødelægge det naturlige flow i en diskusion. F.eks. det flow der bragte os fra 8*8 tabel til p-regulator. Jeg mener det er et forkert tiltag på PP når moderator blander sig i debatter med kiroiske indgrab som stopper eller sletter indlæg/tråde. Og sådan er det... Det kan resikere at bremse rigtig mange gode og brede debatter i opløbet, hvis det ikke er tilladt at komme off topic.

Her under forsøger jeg mig med et lille eksempel som kan illustere hvad jeg mener, dog på lige mere flueknepperi plan.

Den her tråd handler jo om hvorvidt man skal være bruger for at man må skrive. Det er endda en afstemning... Kan det blive mere konkret end det? Alligevel diskuteres der nu moderators indblanding i tråde - Altså bragt off topic som jeg ser det - Endda bl.a. af moderatore selv (selv Jacob var jo for lidt siden fremme med et indlæg af kaliber). Skal tråden så slettes, stoppes eller bare flyttes? Nej... Det syntes jeg jo ikke. Jeg har indtryk af at andre så har en anden mening - Også respekt for den. Men jeg syntes stadig det er meget forkert. Jeg mener at PP på den måde vil miste sin charme, alsidighed og evne til at komme vidt omkring alle emner. Jeg har f.eks. ALDRIG set WG diskuteret på P-regulator plan i andre forums. Så langt var vi ALDRIG nået med de nye tiltag. Og det er FORBANDET synd syntes jeg.

Med venlig hilsen Christian

P.S. Dette indlæg er skreve kun med intention at fremlægge mit syn på sagen offentligt og intet andet. PP er privat eget og eger kan gøre præcis hvad han vil. Jeg vil blot lige til sidst gøre opmærksom at PP ikke bare en en klat mennesker der sidder skriver, men nærmere er at betragte som et lille bitte samfund med borgere(brugere) og politikere(moderatore). Jeg håber da ikke at moderatore er nazister som Morten referer til, men i stedet gode politikere med bred opbakning om deres beslutninger.

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Admin
Admin

Ved spørgmålet om hvad er for langt fra emnet. Når en tråd får en sådan karakter at den ender med destruktive kommentarer/personfiksering og mudderkastning så er vi derude hvor jeg ønsker der skal gribes ind. Forummet skal være et konstruktivt sted at være for alle. Indgreb fra moderatorer er blot en afspejling af reglerne som er til for det samme.

Og lad os nu ikke gå i flueknepperi omkring off-topic temaet. Denne tråd er som sådan død og begravet efter de 2 mdr. afstemning. Lgs har hele vejen sået tvivl om berettigelsen for afstemningen og vender nu tvivlen mod hensigterne generelt herunder bl.a. brug af moderatorer. På den front ikke noget off-topic.

Hvis vi skal få en konstruktiv dialog ud af denne debat, så lad os debattere forumreglerne i en ny tråd. Så tager vi den derfra og vender synspunkterne.

Mvh Jakob

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time