lqs skrev:
efter min personlige mening, er dette ved at tage en meget uheldig drejning. log ind er så bestemt på baggrund af 48 stemmer.... ud af hvor mange brugere? mon ikke ejerens stemme hat talt tungest? kunne det tænkes at der simpelt hen ikke var flere end de 48 (minus dem der stemte imod!) der anså der her for et problem....? endelig er der brugen af moderatorer.... der så samtidig deltager i debatten i den tråd de så går ind og modererer.... er det fair? er det ytringsfrihed? eller er det blot et udtryk for at ejeren vil bestemme/sortere i hvad der må stå på den side han har købt? hvor stopper det her? bliver undertegnede banned, næste gang han stiller sig kritisk overfor en regnemaskine her på siden? eller bliver tråden blot lukket? MVH. søren der ikke mener, det kan være forkert at være uenige, slet ikke når sagen kan debateres på et sobert plan!
Søren er det så mærkeligt at ejerens stemme vejer tungest.
Og ja der er rigtitgt mange brugere registereret på PP, og jeg vil gætte på at 50 % har skrevet 0 indlæg.
Og dette var uden oprettelses tvang.
De 43 stemmer er vel desværre den virkelige verden, Dvs. der er 43 brugere af dette forum der har en mening, og er regelmæssige brugere.
Bruger registeringen blev vel først et rigtigt hedt emne, da PP blev spammet med links til æsel sex, og alle andre former.
Måske et lille hint.
Og ja jeg skev i omtalte emne ca på side 2 og 5.
Hvorefter det gik sin gang.
Diskussionen har jeg intet imod, men når det udarter sig i personlige livssyn, og mennesekundskab.
I en tråd der har overskriften hvilken motorstyring skal jeg vælge.
Så er jeg personligt stået af toget.
Og såddan er det bare.
Finns det er bare grinernen kommentar, og den efterfølgende diskusion, hører ikke hjemme her.
Måske i dette forum, men ikke under pågældende emne.
Og nej du bliver ikke slette hvis du stiller spørgsmålstegn ved noget.
Bare det er inden for det tråden omhandler.
Og den er skrevet i det rigtige forum.
Og til sidst nej vi er ikke en flok mini hitlere der vil bestemme alt.
Kun alm. brugere der vil forsøge at holde et overskueligt forum.
Hvilket kan bevirke at fremtidige tråde bliver modereret, hvis de bevæger sig for langt væk fra hovedemnet.
Og det var vel det.
MVH
Morten.
Og i dette tilfælde ikke med moderator hatten på, men det er min personlige mening.