Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 apr 2025, 19:54

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
Cb jeg har lige rost mach for arbejdet der blev udført. Det er kun svage individer der ikke kan give et skulderklap lige meget indsatsen.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

hvis ikke du kan forstå det.... så har jeg noget havearbejde du kan få lov at lave. desuden vil jeg gerne have lov til at tvivle på, at nogen er så naive at arbejde gratis, for det cirkus.
synes det var fint, hvis man fortalte at det var en selv der hade lavet, den bane man forsøger at skamrose. men måske det ikke kommer sagen ved?
kan du CB fortælle hvem der vandt, samt hvem der kom på de næste pladser? du må gerne samtidig fortælle hvorfor der ikke blev kørt om titlen danmarks hurtigste bil.
MVH søren

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Kan ikke fortælle hvem der vandt, for har ikke kigget.

Der blev ikke kørt om hurtigste bil, da tiden var gået. man kørte til politiet stoppede det og havde så ikke mulighed for at køre mere.

Om det så er tilfredstillende ?? Nej det er det ikke men hvad skal man så gøre.
Alle dem som ved mere om hvordan man laver det hvorfor kommer de ikke med de guldkorn som kan få det til at virke ??

Husk også lige at nogle kørene ikke har nogen disipil og gør ikke som de bliver bedt om, de vil alle ud og køre, mange stiller deres bil og går op for at se race, således at man ikke kan få biler frem.

Der er mange ting som skal gå op i en højre enhed.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Horsens
Banen var vel ok for nogle. Per Just satte personlig bedste tid med den gule Bel Air, og han har da kørt et par gange med den. Men det er klart at banen var tricky.

Vi holdt med Per Boyesens bil i opliningen i ca 2 timer til finalerne. De andre klasser blev kørt før hans. Da de så begyndte at køre hans klasse, var der ikke tid til at give kørerne de 15 minutters pause mellem hver runde. Dette var blevet lovet inden løbet, og igen under førermødet. Det betød at vi måtte køre som død og helvede med vores træk-bil med hornet i bund op gennem alle mennesker - ikke populært. 2 gange nåede vi kun ned for enden af banen med træk-bilen inden raceren kom. Lidt vildt og hektisk...

Derefter var der fejl og forglemmelser i point sammenlægningen og pokaloverrækkelsen. Mere herom senere.

Det mest ærgelige ved søndag eftermiddags kaos, er faktisk at det var pissefedt indtil da. Stor ros til alle hjælpere der knoklede, og pitfolk der var flinke og hjælpsomme.

DHB er DHB, på godt og ondt.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

det var ellers noget af en svada jeg fik tændt op under :?

mit ydmyge ønske var at få lidt tider fra DHB og håbede samtidig på at efterZ havde snuppet en ordentlig røvfuld film (som han plejer men var desværre forhindret )

men alt i alt så lyder det som et DHB der var en kende dårligere end det plejer ?? 10.6x i fwd kan vel ikke være en dårlig banes skyld?? gad da så godt se en den på en ordentlig bane ??
men har ikke selv været til stede så kan vel ikke tillade mig at kritisere da det ikke er noget jeg har oplevet selv , syntes bare det er trist at et bilevent der omhandler den hurtigste bil DK (gade eller ej) der bliver opslået som det største i DK falder sådan til jorden i dårlig tilrettelæggelse så man ikke engang kan afslutte superfinalerne samt der er mere fokus på patter og bajere ?
kan squ godt følge lqs's tankegang om at fjerne racedelen fra druk/narkofesten

MVH Luske

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: I æ corolla.
vi var godt tilfredse i vores lejer. Det skulle vise sig at det var en fordel at skrue en smule ned for lade trykket om søndagen og holde sig i højre bane. Om det så er overtro ved jeg ikke.

At der ingen vinder er kommet er lidt en farce. Men orker ikke at peje fingere.

Titel:
Mester Medlem

Banen var meget = med sidste år, og det var først da der var kørt en del gennemløb at der var greb i banen.
Det vil være fedt hvis man måtte teste banen/bil om fredagen, så ville den jo være klar til race, men det er der jo nok ikke tiladelse til.
Hvad angår tiden, så gik der vist ret meget fisk i det, men der var da rigelig tid til at Morfar skulle have en tur i Morfar.dk supraen.
Jeg ved ikke hvem speakeren var, men hvis ikke man kan se at en golf 2 med mega slicks på forhjul og ultra tynde/lette baghjul ikke er en 4x4 så er der sku noget galt med øjne og forstand på 402mtr.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
HenrikGM skrev:
Grebet på banen burde ikke diskuteres da den del er ens for alle. Dækvalg og opsætning burde være i førerens magt at gøre noget ved.

Jep du har ret i det er ens for alle og fører / crew skal satte bilen op efter bane forhold mm.
Men at grebet på banen ikke skal diskuteres ( snakkes om ) er da i min verden helt forkert ...... hvis nu banen bare havde været helt perfekt skulle det så heller ik nævnes ?
Jeg skriver jo ikke for at være efter nogen men blot at det måske skulle overvejes at gøres anderledes fremover. En god bane vil jo også være ens for alle :wink:

Titel:
Junior Medlem

Geografisk sted: Holstebro
http://vmax.dk/article/78885

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Gearhead
Hvordan skal banen være for at alle er tilfreds også dem på alm. gadeddæk ??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time